Gå til innhold

Lakkering av bil i trøndelag?

Ranger emnet

Kenti

Anbefalte innlegg

Hvem lakkerer i trøndelag?

gode priser å bra resultat?:)

hvem skal man holde seg borte fra?

noen som har lakkert hos noen i trøndelag som er fornøyd å vil annbefalle noen?;)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del prøv å unngå Lakkspesialisten i Namsos. :lol hehe

Høye priser, og de sliter med støv i lakken, fargeforskjell og lakk som renner... :shake

Oppretterfirmaet jeg jobber hos bruker den lakkereren hele tiden, siden det er det eneste firmaet i nærområdet. Hver eneste gang en bil kommer fra lakken er det fullt av feil å finne. De har jo utstyret og nok folk, men de regner vel med at de kan slurve litt bare fordi kundene ikke har noen andre å bruke... :mad:

Men det har vel startet opp et lakkfirma på Høylandet nylig. :) Men de har jeg ingen erfaring med...

Jeg kjenner til privatpersoner som lakkerer da, hvis det skulle være av interesse... :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det stemmer det. :) Takk! :thumb hehe.

Men ifølge ryktene i bransjen skal det visst komme nye aktører på billakksiden til Namsos også med tiden. :) Blir nok bedre lakkering og bedre priser når det kommer litt konkurranse inn i bildet. :thumb hehe

Men det er jo kanskje kostbart å starte opp sånt da. Brannsikkert lokale, god ventilasjon, godt utstyr og folk. Lakkboksene er jo heller ikke billige har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det stemmer det. :) Takk! :thumb hehe.

Men ifølge ryktene i bransjen skal det visst komme nye aktører på billakksiden til Namsos også med tiden. :) Blir nok bedre lakkering og bedre priser når det kommer litt konkurranse inn i bildet. :thumb hehe

Men det er jo kanskje kostbart å starte opp sånt da. Brannsikkert lokale, god ventilasjon, godt utstyr og folk. Lakkboksene er jo heller ikke billige har jeg hørt...

du kan jo høre med noen av de du kjenner som har tid plass til å ta en bil? Omega B stv. blir d bra da? er de flinke? hvor holder de til?

send meg en PM

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider