Torlie Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Henger for det meste på honda forumet, men kan lage en liten tråd om bilen her også. :) Har hatt den i 2 1/2år og er strålende fornøyd. En heftig overgang fra min gamle bil, en Golf 3. Har ikke gjort all verden med den motormessig, kun enkle inngrep som I/H/E. Supersprint 4-2-1 grenrør Ractive kat.erstatter Apexi N1 AEM CAI MSD pluggkabler Annet diverse: Stinger batteri, H&R senkesett, Altezza lykter, og en grei stereo. Kommer vel ikke til å modifisere noe mer utover det som er gjort nå. Bilen skal hellakkeres til uka, samtidig som Azzido lakker sin. Fargen blir omtrent lik som den jeg har, men har valgt Berlina black som finnes bla på S2000. Stylingen er ferdig tilpasset, må kun borre hull i sideskjørta slik at jeg får festa de. Videre har jeg Erebuni Speil, LED neon i 7 farger og angel-eyes som ble montert i går. Har også et sett med 17" OZ felger som jeg skal selge. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111249 Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 blir bra dette... du fullfører her en stil som de mange syntes er horribelt... men tøft at du tør satse og får bilen sånn som du vil ha den ;) tror vi får ta et lite itr meet snart her i telemark ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 blir bra dette... du fullfører her en stil som de mange syntes er horribelt... men tøft at du tør satse og får bilen sånn som du vil ha den ;) tror vi får ta et lite itr meet snart her i telemark ;) Jepp, er nok mange som vil si jeg ødelegger en fin ITR. Allikevel er det greit med noe som ikke alle har, det får jo du også snart! ;) Er vel litt hondafolk i skien og i Larvik, så et lite treff bør vi få til etterhvert. :) Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 noe nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integra r Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hadde vært stilig å sett hvordan bilen var invendig også ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ikke noe nytt ennå nei. Skal hente bilen til fredag eller så fort jeg får tid. Interiøret er orginalt, men vurderer enkle inngrep etterhvert. Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Bilen er da ferdig lakkert, er litt skitten akkuratt nå da men. Får fram med høytrykken en dag. :D Er fornøyd med resultatet! Har ikke fått montert alt ennå, men det kommer. Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg er personlig en av dem som ikke er så glad i den plastikken... Puttet det på min egen bil, ble lei av det, og har nå heldigvis fått den tilbake til mer originalt utseende. Synes det både ser "styggere" ut en originalt, og er også langt mer upraktisk på flere måter. Dette er da en mening jeg har dannet meg etter selv å ha gått igjennom denne fasen. Men, det er din bil og du som bestemmer hvordan du vil ha den. Så lenge det ikke glir ut og går over i total horribelhet så skal jeg ikke si noe annet :) Så ikke så værst ut, men jeg ville hatt i sort gitter fremfor det sølvfargede du har der. Sølvfarget gitter på mørk bil er ikke pent i mine øyne... Lykke til videre! :) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Er ikke spessielt glad i plastikk jeg heller, men selv om integra en en kul bil så syns jeg den trenger litt diskre plastikk.. Integra, som det "råskinnet" den er ser rett og slett alt for snill ut!! Synspunker? :) Din integra ser grei ut, med fete felger og ny vinge (eller hva?) blir den rå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Da har jeg fått satt på de nye felgene, syns det ble bra! Skal prøve å få på sideskjørta i morra, "Type R" klistremerkene skal også på snart. Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Fet upgrade, felgvalget var veldig nice synes jeg. Blir spennende å se 'hele pakka'.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kanskje du har sett en koksgrå tahoe kjøre forbi bø sentrum i helgene da? Vis du ser en med NE skilter er det bare å vinke eller blinke, for da er det bare meg å fadern som er på tur til hytta,hehe!=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Fet upgrade, felgvalget var veldig nice synes jeg. Blir spennende å se 'hele pakka'.. :) Ja ble fornøyd sjøl også. =) Må prøve å montere resten så fort som mulig. Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kanskje du har sett en koksgrå tahoe kjøre forbi bø sentrum i helgene da? Vis du ser en med NE skilter er det bare å vinke eller blinke, for da er det bare meg å fadern som er på tur til hytta,hehe!=) Har ikke vært så mye i Bø i det siste, har hjemsted på Dalen, 8mil lenger vest. Hehe. Bø er studiested, men nå er det bare eksamenslesing. :P Men skal hilse om jeg ser dere. ;) Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har ikke vært så mye i Bø i det siste, har hjemsted på Dalen, 8mil lenger vest. Hehe. Bø er studiested, men nå er det bare eksamenslesing. :P Men skal hilse om jeg ser dere. ;) okey,den er grei=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg