Gå til innhold

Kolkanisterventil

Ranger emnet


RamstadTech

Anbefalte innlegg

Slangen fra kolkanisterventilen til tanken på min C20NE datt av en dag for noken veker sidan, i en skjøt under baksetet.

Da syntest eg å merke at den begynte å bruke en del drivstoff, og etter å ha studert litt Haynes om motorstyringer og om Vectra A, så har eg oppfattet dette som ein retur motoren bruker for å kjapt redusere bensintilførselen, etter et pådrag etterfult av nullpådrag.

Har eg skjønt rett eller er eg heilt på bærtur?

Eg trykte iallefall på at slangen (og festet med klemme og synest å ha observert at forbruket har gått ned igjen, men ikkje tilstrekkelig.

I tillegg har den blitt litt tungstarta.

Konklusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår