RamstadTech Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Slangen fra kolkanisterventilen til tanken på min C20NE datt av en dag for noken veker sidan, i en skjøt under baksetet. Da syntest eg å merke at den begynte å bruke en del drivstoff, og etter å ha studert litt Haynes om motorstyringer og om Vectra A, så har eg oppfattet dette som ein retur motoren bruker for å kjapt redusere bensintilførselen, etter et pådrag etterfult av nullpådrag. Har eg skjønt rett eller er eg heilt på bærtur? Eg trykte iallefall på at slangen (og festet med klemme og synest å ha observert at forbruket har gått ned igjen, men ikkje tilstrekkelig. I tillegg har den blitt litt tungstarta. Konklusjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Den skal vel samle opp bensindamp fra tanken og sende dette inn i motoren ved start, såvidt jeg har forstått. Kan jo stemme med at den har blitt tungstarta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 De vil sei at inneholdet i slangen gjeng mot motoren, og grus og vatn som kan ha komt inn der, kan ha tetta dyser ein plass, eller er den komponenten som er plasert i høgre skjerm eit filter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.