CorraDon Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hehe, nå er endelig alle sakene på plass, så nå skal det bygges anlegg! Det blir en liten miks, men tror disse komponentene vil funke bra sammen: Alpine Type X 5" frontsett med diskanter, SPX-137A Vibe VP2 forsterker til frontsett Dynabel 10", 9410 basser Alpine V12 forsterker, MRV-F545 til å drive basser og mellomtone bak Peerless 5" Definition mellomtone til bagasjerom Pioneer headunit med 7" skjerm, alt av funksjoner Bilder kommer! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Her kommer pics! Har forresten startet å bygge dørtrekk, skal legge på glassfiber på ramma i morgen, så nå er det jobbing for harde livet;) Spilleren skal dessverre ikke inn da, den faller nok snart i Acoupe's sine hender;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 eyh einar!! Dette blir bra, gleder meg til å se oppdateringer!! stå på kamerat!! Kom gjerne med masse bilder fra dørtrekk mekking :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Takk takk Stian!;) Her kommer en liten update: Sto opp grytidlig i dag å dro på verkstedet, startet opp med å kopiere formen jeg lagde i går, får så å dra ut å shoppe inn litt glassfiber, polyester etc. Limte så på et ekstra lag MDF for å kunne lage former som følger formen på delefiltrene. Jevnet ut denne med hjelp av vinkelsliper og flapdisc;) Limte så opp stagene til holderen, får så å stifte på duk og pensle på polyester. Resultatet ser bra ut hittil, men rakk ikke pusse og sparkle så mye, men da har man noe å glede seg til i morgen og;) Ferdig penslet inn: I mens jeg ventet på limet, skjørte jeg ut hullene til diskantene. Egentlig skulle de være på dekselet forrest ved siderutene, men det så ut til å bli litt for liten plass, så da ble de plassert slik: I morgen er prosjektet å få forsterket rammen, pusset ned og få sparklet noen lag... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 wooo:P det likte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dette ser bra ut! hvor store høytalere skal du sette der? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 kjempejobb :D i'm lovin' it! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dette ser bra ut! hvor store høytalere skal du sette der? Er 5" som skal inn der, det alpine settet. Takk takk til dere andre, morro at dere liker det! Skal ut å skjære ut til høyttalere og delefiltere etterpå, så da skal dere får se mer;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bare en kommentar: hvorfor har du ikke bare diskantene der de originalt sitter? De fungerer faktisk utmerket derfra! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bare en kommentar: hvorfor har du ikke bare diskantene der de originalt sitter? De fungerer faktisk utmerket derfra! hmm, hvor sitter diskantene orginalt? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trion Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ser bra ut dette. Jeg har nesten samme sub elementet som deg, bare 12" (DY 9412). Et tips, når du bygger kasse, ikke bygg ca 20 liter som de anbefaler. Ta noe litt større sånn at det i alle fall blir 20 liter + volumet av elementet. Når jeg bygget 20l kassen min måtte jeg passe på indre mål sånn at elementet ikke skulle komme borti bakveggen, det sier litt om hvor trangt det blir... - Trion Siter '94 Passat '95 ZXR 750RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 acoupe, de sitter forrest i vinduskroken på hver side under hvert sitt gitter. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Beklager at det ikke ble noen update i går, men var småtrøtt etter all skruing, som dessverre ikke var på Corran, men morro for det;) Har skjært ut hullene til høyttalerne og delefilteret, men ikke fått forsterket det med mer glassfiber, eller fått sparklet noe enda. Er siste innspurt mot sommeren nå, så nå er det full fart, og fra mandag av, så skjer det forandringer;) Var som kanskje noen allerede har lest, å møtte Acoupe i dag, og byttet noen lykter med han, så legger ut noen bilder av de ferdig montert og;) Sorry for dårlige bilder, var helt mørkt rundt når jeg tok bilder... BTW Selbekk, så var det egentlig ikke noen spesiell grunn til at jeg ikke monterte de foran, men tenkte å prøve dette, se hvordan lydbilde jeg får! Prøvd dette i andre biler, og fungert veldig bra;) Gamle lykter Nye lykter Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 har jeg nevnt at jeg har lyst på radoen din ? =\ nydelig bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 har jeg nevnt at jeg har lyst på radoen din ? =\ nydelig bil... Hehe, kjempegøy å høre! Er dama mi den bilen der asså!:peace: Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg