acoupe Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 fy fader så fete lykter corradon!!!! ;) :peace: Ser bra ut dette! gleder meg til å se det ferdig! Du har ingen bilder av midtkonsolen din, altså der cd-spilleren og slikt er ? Anlegget jeg fikk av deg ligger over hele stuegulvet nå, masse ledninger ja ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 pent. Har du svart panser? why? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 pent. Har du svart panser? why? Hadde et lite uhell i fjor vår, hvor panseret fløy opp, tok taket osv, så nå har det vært svart siden i fjor sommer, men blir lakkert fortere enn man tror;) hehe, i påsken får man gjort mye;) Acoupe: Jepp, skal se om jeg får tatt noen bilder jeg kompiss, driver å styrer litt nå, men skal se hva jeg får til i løpet av natten;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg