Gå til innhold

Rød gjenomført golf 1 - Ski

Ranger emnet

ev1

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Magnus Nilsen
Så en Rød Golf 1 på møller follo i dag i ett tia:) sinsykt gjennomført

hadde ikke kamera... men regg nummeret var DD 88086

Noen som vet noe mer om denne? happyhappy

Hvorfor legger du ut regnr på en bil som ikke er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk alltid skal stresse om det med reg-nr?!? Det står jo på bilen faktisk for at eier skal kunne identifiseres og er ikke noe hemmelighetskremmeri... Er noe annet hvis bilen har blitt brukt i f.eks ran og noen legger det ut, men i en vanlig spot er det jo ikke noe problem! Hva skal du gjøre mer reg-nr`et a? Printe det ut for å late som at du har god-følelsen i en golf 1??

Jeg er også interessert i mer info om denne bilen..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Nilsen

blah blah blah

Skjønner ikke hvorfor folk alltid skal stresse om det med reg-nr?!? Det står jo på bilen faktisk for at eier skal kunne identifiseres og er ikke noe hemmelighetskremmeri... Er noe annet hvis bilen har blitt brukt i f.eks ran og noen legger det ut, men i en vanlig spot er det jo ikke noe problem! Hva skal du gjøre mer reg-nr`et a? Printe det ut for å late som at du har god-følelsen i en golf 1??

Jeg er også interessert i mer info om denne bilen..

Det er biler som er stjælt pga folk som har lagt ut regnr , eller bilder av biler med regnr synelig.

Jeg blir forbandet hvis noen legger ut regnr mitt, eller bilde av bilen min med usladdet nr plate.

Men stresset blir jeg ikkeblah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Nilsen
Fordi jeg ikke hadde kamera med meg... det finnes jo mange røde golfer rundt om

selfølgelig finnes det mange røde golfer....rundt om.......med forskjellige regnr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blah blah blah

Det er biler som er stjælt pga folk som har lagt ut regnr , eller bilder av biler med regnr synelig.

Jeg blir forbandet hvis noen legger ut regnr mitt, eller bilde av bilen min med usladdet nr plate.

Men stresset blir jeg ikkeblah

Er snakk om en golf C fra 1983 her...

Dessuten hvis folk vil stjele bilen din så tar de den uansett om reg nr er lagt ut på nettet eller ikke.... Er du så paranoid så bør du helst enten kjøre uten skilter eller parkere bilen din i fort knox :shake

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Nilsen
Er snakk om en golf C fra 1983 her...

Dessuten hvis folk vil stjele bilen din så tar de den uansett om reg nr er lagt ut på nettet eller ikke.... Er du så paranoid så bør du helst enten kjøre uten skilter eller parkere bilen din i fort knox :shake

Man må huske på at det dessverre ikke er bare ærlige sjeler som leser forumet. Det vært MANGE innbrudd og tyverier,og veldig mange har vært i biler med anlegg og folk som har vært registrert på bilforum osv... men bare vær litt obs på hva man legger ut av info. Første regel bør være sladding av reg.nr. Det er dessverre ikke en perfekt verden vi lever i...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må huske på at det dessverre ikke er bare ærlige sjeler som leser forumet. Det vært MANGE innbrudd og tyverier,og veldig mange har vært i biler med anlegg og folk som har vært registrert på bilforum osv... men bare vær litt obs på hva man legger ut av info. Første regel bør være sladding av reg.nr. Det er dessverre ikke en perfekt verden vi lever i...:(

Er fullstendig klar over det da jeg har vært på forumet her siden 2002 og endel andre forum.Men er en vesentlig forskjell på å legge ut 10 talls bilder av den feite stereoen din og skiltnr på bilen kontra å legge ut reg nr på en bil som man har møtt.

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Rød Golf 1 på møller follo i dag i ett tia:) sinsykt gjennomført

hadde ikke kamera... men regg nummeret var DD 88086

Noen som vet noe mer om denne? happyhappy

2.0 16v turbo ormbol-grenrør s2-insug haltech-sprut...

Snart startes/mappes....:oohh

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke hadde kamera med meg... det finnes jo mange røde golfer rundt om

Fjern skilt nr med en gang. kan nok med storsikkerhet fortelle deg hvor du kan møte på denne igjen. men da får du pinadø fjerne det reg nr før jeg får admin til å gjøre det. handler om respekt for andre menneskers biler. Er nok biler og deler som har blitt stjålet pga sånne som deg som legger ut fullt reg nr. Du skjønner det nok den dagen folk legger ut reg nr på bilen din og den skulle forsvinne noen dager etter på.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider