Gå til innhold

Rød gjenomført golf 1 - Ski

Ranger emnet

ev1

Anbefalte innlegg

For ikke å snakke om biler som har vært til salgs og blitt stjålet...

Er jo ikke sikkert Golfen står der den er registert på, da...

Men hva er stresset? Narkomane tar det første de finner, og proffe folk som stjeler deler og modda biler, vel, de går jo på treff og har jo kontakter bortsett fra BilForumet.net, hvor de finner ut langt mer enn Ola Nordmann kan ved å sjekke ett skiltnummer...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For ikke å snakke om biler som har vært til salgs og blitt stjålet...

Er jo ikke sikkert Golfen står der den er registert på, da...

Men hva er stresset? Narkomane tar det første de finner, og proffe folk som stjeler deler og modda biler, vel, de går jo på treff og har jo kontakter bortsett fra BilForumet.net, hvor de finner ut langt mer enn Ola Nordmann kan ved å sjekke ett skiltnummer...

Samma f¤#% det. Er ikke noe stress, men hadde jeg funnet bilder av bilen min på nett, eller at noen la ut reg nr sånn uten videre så hadde jeg blitt forbannet. ER snakk om respekt for andres eiendom. Du får si hva du vil om dette. så klart så finner folk alltids ut info om eier osv uansett hvor mye du prøver å unngå det, men trenger vel ikke akkurat legge ut hele reg nr fordet. kunne vel holdt med de to første bokstavene og 2tall eller noe.

diskusjon ferdig :fingers:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskusjon ferdig :fingers:

Akkurat det er en veldig dårlig måte å "avslutte" en diskusjon på før du hører motpartens mening..

Som er: Godt poeng. Dersom jeg hadde hatt bilder av min egen bil med reg. nr. på nettet hadde jeg ikke brydd meg, men hvis jeg faktisk hadde hatt en veldig verdifull bil (ikke nødvendigvis målt i penger, men også affeksjonsverdi), ville jeg blitt ganske irritert, ja.. Man skjønner det nok på bokstaver og 2 tall :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det er en veldig dårlig måte å "avslutte" en diskusjon på før du hører motpartens mening..

Som er: Godt poeng. Dersom jeg hadde hatt bilder av min egen bil med reg. nr. på nettet hadde jeg ikke brydd meg, men hvis jeg faktisk hadde hatt en veldig verdifull bil (ikke nødvendigvis målt i penger, men også affeksjonsverdi), ville jeg blitt ganske irritert, ja.. Man skjønner det nok på bokstaver og 2 tall :)

HAr bare bilder av bilen med regnr på nett jeg da.......

Hatt det i en god del år nå også, uten problemer.

Noen av de har faktisk resultert i reportasje i utenlandsk bilblad..........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audifanaticQUOTE]

jøss, jeg må si atte det er morro og lese det du skriver da... fjærna nummeret jeg...men jeg lurte bare på om noen hadde info om bilen... og bli peppra av at jeg la ut reggnumret... skjønner jeg egentlig ikke noe av..bare se på alle bildene fra foreksempel Gatebil som ligger på nettet..så jeg personlig driter i at reggnummret på bilen min er synlig for alle:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audifanaticQUOTE]

jøss, jeg må si atte det er morro og lese det du skriver da... fjærna nummeret jeg...men jeg lurte bare på om noen hadde info om bilen... og bli peppra av at jeg la ut reggnumret... skjønner jeg egentlig ikke noe av..bare se på alle bildene fra foreksempel Gatebil som ligger på nettet..så jeg personlig driter i at reggnummret på bilen min er synlig for alle:peace:

det er av hensyn til eier. så klart så kommer det annpå personen som eier bilen. men hadde det vært min bil så hadde jeg blitt forbannet. er greit nok det du sier om gatebil osv, da du faktisk avgjør selv om du vil vise reg nr på treffa dems eller ikke, kan jo fort skru av skiltene, men når det er noen som blir ettersøkt med fullt reg nr så kanskje man skulle ta litt forhånds regler osv? Sier ikke dette for å være en drittsekk, men sier det fordi man kanskje burde tenke over at slikt kan få konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er av hensyn til eier. så klart så kommer det annpå personen som eier bilen. men hadde det vært min bil så hadde jeg blitt forbannet. er greit nok det du sier om gatebil osv, da du faktisk avgjør selv om du vil vise reg nr på treffa dems eller ikke, kan jo fort skru av skiltene, men når det er noen som blir ettersøkt med fullt reg nr så kanskje man skulle ta litt forhånds regler osv? Sier ikke dette for å være en drittsekk, men sier det fordi man kanskje burde tenke over at slikt kan få konsekvenser.

Ja jeg er enig i det du skriver:) men det finnes jo forskjelige oppfatninger...

når jeg la ut reggnumret på bilen var for og få info om Den bilen, og ikke en rød orginal golf 2...jeg gjorde det på den måten for jeg ikke hadde bilde av den.. hadde hatt bilde av den så hadde jeg seff sladda skiltene:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig i det du skriver:) men det finnes jo forskjelige oppfatninger...

når jeg la ut reggnumret på bilen var for og få info om Den bilen, og ikke en rød orginal golf 2...jeg gjorde det på den måten for jeg ikke hadde bilde av den.. hadde hatt bilde av den så hadde jeg seff sladda skiltene:peace:

da er vi litt enige da. hehe.

Er etter som hva jeg tror det en i VACN som eier denne røde Golfen, Har i alle fall sett en utrolig strøken og gjennomført Golf 1 rabbit GTI? på lokallags treffene på Lørenskog før. Er bare å ta seg en tur på Mc Donalds på lørenskog nå snart, mandager fra klokka 19. Kan se om jeg får tatt noe bilde av den hvis den skulle dukke opp på disse treffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi litt enige da. hehe.

Er etter som hva jeg tror det en i VACN som eier denne røde Golfen, Har i alle fall sett en utrolig strøken og gjennomført Golf 1 rabbit GTI? på lokallags treffene på Lørenskog før. Er bare å ta seg en tur på Mc Donalds på lørenskog nå snart, mandager fra klokka 19. Kan se om jeg får tatt noe bilde av den hvis den skulle dukke opp på disse treffa.

Hehe:) så bra :) men takk for infoen da;) det er jo ikke vær dag man ser en så gammel og fin golf da :) happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært bra med bilder ja! høres fett ut detta!

skjønner ikke hva dere uffer dere om så jævla om det reg nr... har ikke noe problemer med å legge ut bilder av bilen min med reg.nr...da det er helt sikkert en MYE dyrere bil...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider