s90r Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg ville ikke meldt inn et girkasseskifte, siden du bruker en "orginal" girkasse. Eneste som da synes inni bilen, er jo en liten spak ved rattet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg har lest men skjønner heller ikke hvorfor du må fortelle forsikrings selvskapet hvorfor du må melde inn... Kan du ikke heller forklare? jeg skal ikke melde inn det her jeg!!! + det er orginal på noen av dem. det jeg lurte på om det var mye og gi får den od kasse, og om det er vanskeligt å få tak i osv.... Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 forsikringsselskapet vet vel ikke hva slags gearkasse som er brukt? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 jeg skal ikke melde inn det her jeg!!!+ det er orginal på noen av dem. det jeg lurte på om det var mye og gi får den od kasse, og om det er vanskeligt å få tak i osv.... Vi har svart på dette for mange dager siden. men ville heller ha slengt i en 5girs kasse. enda billigere å kjøre med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Krishell: OD er 5- trinn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Krishell: OD er 5- trinn... hehe godt noen vet det :D vis ikke hadde det ikke vært noe point i å bytta Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Od i mine øyne er 4 + 1/2 gir. Men ja, 5 gir. Men tenkte på en helt vanlig 5gira kasse isteden for. hjelper litt. har dette i min 142 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Od i mine øyne er 4 + 1/2 gir. Men ja, 5 gir. Men tenkte på en helt vanlig 5gira kasse isteden for. hjelper litt. har dette i min 142 men du har jo en helt annen motor da, får ikke bare normale 5 gir til b20 Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Du kan bruke clutch- hus fra 240 med B20. Da kan du bruke M47 kasse. Men jeg synes M41 kasse er et like bra alternativ, pluss at det blir nesten orginalt:) Gå for en M41 du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Du kan bruke clutch- hus fra 240 med B20. Da kan du bruke M47 kasse. Men jeg synes M41 kasse er et like bra alternativ, pluss at det blir nesten orginalt:)Gå for en M41 du:) ja tenker jeg gjør det ! :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.