Kilronan Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hei du lyslugget eier av en e36 318is "M3" (..) som stod foran meg i køen til McDonalds, Sørlandssenteret i Kristiansand tidligere i dag ..og som spolte en haug av søle og dritt inn i grillen på bilen min når du skulle briefe for dama di.. Dust.. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Kilronan skrev: Hei du lyslugget eier av en e36 318is "M3" (..) som stod foran meg i køen til McDonalds, Sørlandssenteret i Kristiansand tidligere i dag ..og som spolte en haug av søle og dritt inn i grillen på bilen min når du skulle briefe for dama di.. Dust.. Det var jo en flott plassering av M3 merke.. Kjipt når sånt skjer, sa du ikke "ifra" til han med engang da? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Stakkars deg. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 tror jeg "MÅ" sette på et type R merke på crx`n min og. blir sikkert jævelig bra det og.....LOL...LOL...LOL bilen går sikkert noe jæææævelig mye bedre. eller kanskje duden bare trudde han skulle dra damer med det emblemet...?!? kjipt det når det kommer en 320i og røsker fra han.... hadde ihvertfall jeg gravd meg ned om det var meg som satt bak rattet.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg