Gå til innhold

Bilen min (A4 1.8T)

Ranger emnet

gtf

Anbefalte innlegg

Merke: Audi a4 1.8t (150hk)

Modell: 1998

Felger: 18'' Oz

Utstyr: Klima

Annet:

Rieger RS4 front(med grøftelys)

Infinity sideskjørt

Rieger bakfanger(pålimt orginal)

Kamei emblemfri grill(skal byttes ut)

Sonar baklykt(klarglass med svart bakgrunn

Bakrutesenker

Stereo

Senket 30/30

KN filter

Chrome speilhus

Planer:

Justerbart senkesett (FK)

Toning helt frem

Chromelister rundt vinduene

Angeleyes eller facelift lykter(chrome)

Hvite sideblinklys

Bygge om stereoen

Chip

Effektanlegg

IMG_0945.JPG

IMG_0949.JPG

IMG_0953.JPG

IMG_0956.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen bil :D Skikkeli blank og fin!

Ang kromlister og krom speil så ville jeg ha droppet det.. :shake men det er min mening. Gjør det DU mener ser pent ut. Kanskje det vil funke.

Med litt mere senk, nye frontlykter og en RS4-grill så hadde den blitt meget bøs.. m'm 19" hadde jo også gjort seg.. :cocain: Jeg er en fan av 5-eikete felger. Har 19" RS6 felger sjøl på min A4.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil :D Skikkeli blank og fin!

Ang kromlister og krom speil så ville jeg ha droppet det.. :shake men det er min mening. Gjør det DU mener ser pent ut. Kanskje det vil funke.

Med litt mere senk, nye frontlykter og en RS4-grill så hadde den blitt meget bøs.. m'm 19" hadde jo også gjort seg.. :cocain: Jeg er en fan av 5-eikete felger. Har 19" RS6 felger sjøl på min A4.

Takker, meget pen bil du og har ;)

Ang senk så er planen justerbart, rs4 grill er jeg på utskikk etter, men hvordan blir det panseråpneren?

Nye rs felger hadde og gjort seg, men det får vente til jeg er ferdig med studentlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, meget pen bil du og har ;)

Ang senk så er planen justerbart, rs4 grill er jeg på utskikk etter, men hvordan blir det panseråpneren?

Nye rs felger hadde og gjort seg, men det får vente til jeg er ferdig med studentlivet.

Takk for det du :) den ser ikke sånn ut lenger da.. har vært i grøfta en tur i romjula da jeg hentet den.. :( Men ny styling er på vei!! :D:D

900,- for en RS4-grill er ikke ille.. Bestilte fra USA, og det kom på 750 NOK.

Har på følelsen at hvis du styler bilen din "riktig" så vil den bli veldig hot..

Noen planer motormessig? heldig du som har en motor som går ann å tune..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du :) den ser ikke sånn ut lenger da.. har vært i grøfta en tur i romjula da jeg hentet den.. :( Men ny styling er på vei!! :D:D

900,- for en RS4-grill er ikke ille.. Bestilte fra USA, og det kom på 750 NOK.

Har på følelsen at hvis du styler bilen din "riktig" så vil den bli veldig hot..

Noen planer motormessig? heldig du som har en motor som går ann å tune..

Usj, er surt det der.. Tok du mye av bilen da, eller var det bare stylinga som tok imot det?

900 - % gjennom vwaudi club :) blir billigere enn tyskland :)

Er lysten på chip, som jeg nevnte er jeg en fattig student :p så bruker pengene på det som koster minst til jeg blir ferdig med dette og får meg en fulltidsjobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, er surt det der.. Tok du mye av bilen da, eller var det bare stylinga som tok imot det?

900 - % gjennom vwaudi club :) blir billigere enn tyskland :)

Er lysten på chip, som jeg nevnte er jeg en fattig student :p så bruker pengene på det som koster minst til jeg blir ferdig med dette og får meg en fulltidsjobb

Ja var stylinga som tok imot. Var jo fullt av snø, så ble sittende godt fast. Hjalp ikke at man hadde quattro heller gitt.. Skada nedre del på luftinntaket på fangeren + venstre innerskjerm. Bakleppa ligger vell enda strødd ut over E4.. Men men.. ny styling innen neste uke :D

Er jo egentlig student selv, elektrolærling.

Ja lurt å vente litt med det viktigste til man har penger til det. Men det er jo så mye man MÅ ha.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider