Gå til innhold

Bilen min (A4 1.8T)

Ranger emnet

gtf

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. må ha noe å gå ut ifra, skal ha ny bil innen påska:) men er ikke lett å finne en desverre

ser de ligger på nettet fra 120 000->180 000 alt etter kjørelengde, styling og annet utstyr.. Men 180 er LITT overprising i mine øyner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en til salgs på Finn.no for 120 000kr nå. Gått 143 000km (1.8TQ). Hadde kjøpt den selv hvis jeg ikke hadde hatt bil nå..

Feil farge desverre, så ser den ikke helt fin ut heller etter min mening

BMW E36 318 91mod

BMW E30 325 85mod

X:Bmw E30 M3 87mod,Audi A4 1.8t 97mod, Calibra 2.0 16v 91mod,Calibra 2.0 16v 90mod,Kadett E 1.6 Gt 86mod,Corolla Lx 87mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser de ligger på nettet fra 120 000->180 000 alt etter kjørelengde, styling og annet utstyr.. Men 180 er LITT overprising i mine øyner ;)

skal ha til maxs 150000.- men da skal den vær strøken;)

BMW E36 318 91mod

BMW E30 325 85mod

X:Bmw E30 M3 87mod,Audi A4 1.8t 97mod, Calibra 2.0 16v 91mod,Calibra 2.0 16v 90mod,Kadett E 1.6 Gt 86mod,Corolla Lx 87mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, men kom med en sum du:) vist du vil kvitte deg med den da:P

hehe.. tror jeg beholder bilen min jeg ;) skal levere den inn nå i uka å få fiksa/bona den opp, så får jeg speila i morgen å grillen i neste uke. Så venter jeg på pris på sotinga ;) Blir nok Ferrita eksos fra kat.

Er ingen biler jeg kunne tenkt meg å bytte denne mot enda.. Med mindre det var 1.8t av den nye typen, men det er pengene problemet igjen :) får se til neste år.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider