Gå til innhold

Mitt clean budget prosjekt

Ranger emnet


KrsTøffersen

Anbefalte innlegg

Tar det i den rekkefølgen du skrev jeg:

 

- 18" eller 19" felger! Fåes til 8000 kroner hos sharifs tror jeg.

- Stereo, Frontsett og spiller er en god investering i første omgang.. Pioneer er jeg fornøyd med som spiller..

- Få på netting på frontfanger?? NEI

- Frontlykt og baklykt, noen vassere, Disse gutta i nord, de med den røde BOLF'en har noen fete baklykter.. Vet ikke om de er like kule på sølv bil. Frontlykter, kanskje noen helt normale angeleyes (mener da uten farger) med hella tåkelys i fangeren.

- Ny potte. Skal du ha potte på bilen så må jo den henge under bakfangeren, med mindre du skjærer hull osv. Min mening er at det er stygt. Det er jo tross alt bare en 1.6 liter...

- Fetere pedaler.. R32 kanskje? Jeg har aldri brydd meg om pedaler jeg.. ?

- Nye matter.. samme som over..

- Svart tak? i en bil med ellers lyst interiør?

- NEON? NEI!

- Tone ruter, ikke sote.. tone.. det er å anbefale! Men gjør det profesionelt. Da ser det så mye bedre ut! Motor? Selg bilen å kjøp deg en GTI..

 

Husk å senke bilen også! med KW var.2

 

Det var det jeg hadde å si!

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

herregud så forsiktig man må være med hva man sier før man får en slik fjortiss-gnåle-kommentar her!

 

Jackie (Bauer): det var rent hypotetisk. Jeg vet bare at man blir plaga om man skal ha mere enn 235 på fremdekka i allefall.

 

Ikke sitt å let gjennom forumet etter noe å gnåle på. Har enda ikke sett deg med ett eneste konstruktivt innlegg her.

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jo forsovet sant det.. Kanskje jeg heller skal satse på bass, headunit og en mono blokk da?

du må ha en Monoblock(2kaneler) så en eller to elemnter! Headunit=cd spiller eller det som gjør at cdene spiller;) Hvordan head unit har du?

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt nå har jeg helt standard, men har sett ut noen. https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19389049/

Har også sett en fra Alpine i samme prisgruppe..Funker vel dette??

Sier bare en ting.. ALPINE ROX!!! Jeg er så alpine frelst at det ikke går ann, du får det du betaler for lizm;) Hvordan alpine spiller er det du har sett på???

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår