Gå til innhold

nabo i midtlivs krisa : )

Ranger emnet

remiandre

Anbefalte innlegg

he he. litt artig fyr han naboen min..

han kom hjem i sommer med en ny golf til kona si, og ikke lenge etterpå kom han selv hjem med en impresa gt, turbo med dump.

ikke nok med det, bilen forsvant i vinter og for et par uker siden kom han hjem med en audi rs4, kliss ny....

de er et ektepar i 60 års alderen..

morsomme greier, i tillegg har de dobbel garasje, men nei da, garasje porten må selvfølgelig stå åpen døgnet rundt den.. må vel sikkert vise fram stasen sin :)

skjønner godt at han er stolt, men han kjører jo ikke bilen over 3000rpm, har ligget etter han endel ganger... kanskje jeg skulle spørre om å få "kjøre inn" kjerra hans..... tror nok ikke sjansen for det er så stor siden jeg ikke kjenner han.. men men, får vel bare nøye meg med 1,6 litern min til jeg også blir rik..

mener det sitter 480hk i den, noen som vet??? går et program i morgen hvor det skal handle om rs2 eller 4.. top-gear, tror det går på tv3+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

380 i rs4. Hvis det er den "gamle" med biturbo. Den helt, helt nye har vel v8, er ikke sikker på effekten der..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ihvertfall farlig lik den blå på linken din Torodd..

er det noe spesielt av kjennetegn jeg kan se etter for å være sikker på hva det er?? ja selvsagt uten å spørre han da.

men stakkars bil da. han må jo farlig fort dævv kjøre den... er jo ikke akkurat bygd for "kun" butikk kjøring heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ihvertfall farlig lik den blå på linken din Torodd..

er det noe spesielt av kjennetegn jeg kan se etter for å være sikker på hva det er?? ja selvsagt uten å spørre han da.

men stakkars bil da. han må jo farlig fort dævv kjøre den... er jo ikke akkurat bygd for "kun" butikk kjøring heller...

Hvor bor du a ?? fikk nesten lyst til og ta en prat med "gammern"

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider