Skistan Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Sjekk denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-93-94-95-96-97-98-06-Mazda-323-626-Chip-Module-mod_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33597QQitemZ8050741644QQrdZ1 Er det bare bull? Vil den fungere på gtr eller bare org. 323? legge merke til mail adr hans. Ung kar må jeg si! Skistan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg ville ikke kjøpt "chip" av han, for å si det sånn. Legg merke til noen av kommentarene han har fått fra tidligere kjøpere: "What a scam. Just an empty box with wire going thru." Uansett så behøver man ikke chip til GTX/GT-R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 GT-R trenger ikke chip, kompis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Uansett så behøver man ikke chip til GTX/GT-R. GT-R trenger ikke chip, kompis :) Ekko på gang? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skistan Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hvorfor ikke? alle sier jo at det øker så og så mye meg hk etter chip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hvorfor ikke? alle sier jo at det øker så og så mye meg hk etter chip? Fordi at GT-R har en så genial motorstyring, at du slipper å "lure" den med chip. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bytt til et bedre luftfilter, og 2,5" fra turbo, ingen kat, så stiger ladetrykket ditt fra 0,6-07 til 1,0-1,1 bar :) forøvrig, ECUen til GT-R takler fint over 2 bar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skistan Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Takker for svar :) Hvor bør jeg kjøpe 2,5" eksos? Svendsen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg