kamro Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg har da gått til innkjøp av min andre bil men har ikke fått lappen ennå og er nok litt under 18 år:P det jeg lurer på er, hva jeg kan få gjort med 518 motoren min? (dette er noe som ikke skjer før jeg har spart opp endel penger da) Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 er lite vits og påkoste den motoren noe serlig, eneste du kan gjøre er og sette på åpent luftfilter, hjelper bare litt på lyden, hehe.. er vel bedre da og stte inn en større motor bare.. koster mye penger og hente ut mange hester ut av en 1,8 har påkostet motoren min en del tusen nå og har vel sikkert ikke mere en max 150 hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 å? så de vil ikke hjelpe stor med effektanlegg og filter? Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 det*:bok Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 det hjelper jo litt, men ikke veldig mye.. blir stort sett bare litt friskere, men går ikke merkbart mye bedre. glemte og skrive eksos i stad:D hjelper mest på lyden, og det er jo over halve morroa.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Kjøp deg større motor, eller spar pengene til neste bil:) En brukt 2,5 l burde være mulig å oppdrive for rundt omkring 5000kr. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 men bilen i seg selv er ganske bra...ikke no rust og motor har gått veldig lite, så jeg har faktisk ikke lyst til å selge denne eller kjøpe en annen ennå, men mulig jeg bare kjøper effektanlegg og luftfilter:D Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 det koster jo ikke rare greiene uansett så det er det jo bare og slenge på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 men bilen i seg selv er ganske bra...ikke no rust og motor har gått veldig lite, så jeg har faktisk ikke lyst til å selge denne eller kjøpe en annen ennå,men mulig jeg bare kjøper effektanlegg og luftfilter:D Da syns jeg du skal beholde den som den er til du blir lei av den:) Skulle du bli lei av at den går dårlig ville jeg bygd den om eller solgt den til fordel for en annen bil. Husk at hvis bilen din ikke er import er det ikke hk avgift ved ombygging;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Husk at hvis bilen din ikke er import er det ikke hk avgift ved ombygging;) åååå!...det var bra for den er ikke importert!m'm men da er det vel best med effetkanlegg og luftfilter! forresten er den noen her som har noen EKSTREMT billige felger til salgs? helst 17-18 tommere! Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 åååå!...det var bra for den er ikke importert!m'm men da er det vel best med effetkanlegg og luftfilter! forresten er den noen her som har noen EKSTREMT billige felger til salgs? helst 17-18 tommere! Bare en liten rettelse av meg selv, det ikke hk avgift på bil som er førstegangsregisrert før 1996:) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hehehe! bra fordi jeg har 1990 modell! Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Årsmodell er likegyldig; det er når den første gang ble registrert i Norge som avgjør om man må betale eller ikke. Kjekk bil ellers. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg har kanskje felger til deg.. 19 eller 18 " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 åå vis!!....men de må være BILLIGE..får nå må jeg bare låne penger av fatter`n:tannløs Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg