Impreza-kid Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Noen guruer som vet nøyaktig hva som er forskjellen på 2,0 24V og 2,5 24V? Hvor de har hentet de 500 kubikkene ekstra? Det jeg lurer spesielt på er om topp, kammer og veiv er lik.... Har en 2,0 som er revet i en sylindervegg (topp og veiv er ok) og en 2,5 med en eller annen lagerbank + gåen topp. Noen som tror det er håp om å pussle sammen en 2,5 av dette? Går det an å montere Vanos-topp på blokk som egentlig ikke har og omvendt? (Begge mine har Vanos, spør bare for morro skyld) Alle vetige svar blir mottatt med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er annen boring(80 vs 84mm), annen slaglengde(66 vs 75mm), annen topp, annen eksosmanifold, annen innsugsmanifold, annet gasspjeld, annen lmm... Er også forskjell på komp 10.5 vs 10.. de første tallene er for M50B20, de andre er for M50B25 Er mulig å pusle sammen en motor av dette ja. Enkelte som hiver turbo på M50/52B25 bruker B20 toppen når dem skal lade SKIKKELIG. Er tykkere gods i B20 toppen, så får mer trykk på pakningen, men de tar selvfølgelig å porter den max først.. Hvis du går inn på http://www.gsbildeler.no og nettbutikk, kan du se på delenr på de forskjellige delene:) Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.