lulle Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Heisan... jeg prøver en gang til... det nå de felgene som jeg vil bytte,,, det er 8x15" (de er ikke blitt noe større) de har stått på en Oldsmobile custom cr kun rullet 1500 km ...har veldi lyst på pontiac t/a 80....felger 8x15" :fingers: har endelig klart å lage en hjemmeside som jeg har lagt inn bilder av felgene ,,, som er: http://www.bil-deler.piczo.com PS, har en gjestebok som det er lov å skrive ibullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 blir ikke så fort slettet om du poster i rett kategori... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Snowflake felgene er fine. Tori's powershop hadde noen sånne tilsalgs (Sandnes). Ellers har jeg 16" Trans Am GTA felger som jeg muligens kunne vært intr i å bytte med.Ligger annonse på Autodb under felger. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hva er minste pris du selger TA felgene for da? har en malibu de hadde passa på :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Snowflake felgene er fine. Tori's powershop hadde noen sånne tilsalgs (Sandnes). Ellers har jeg 16" Trans Am GTA felger som jeg muligens kunne vært intr i å bytte med.Ligger annonse på Autodb under felger. Hei, det er ikke snowflake felger,, de heter crom modular. har nye dekk liggende som er 15" som jeg skal bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hva er minste pris du selger TA felgene for da? har en malibu de hadde passa på :) Hei, som sagt er felgene nesten nye,,, så tengte 3000 førr de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg