espen19 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 har en 1.8 8v gti motor som va byggd turbo på! stæmplan gikk t fans før ei stund sians! nu har æ skifta blokka på biln! men har fådd tenningsbank! å biln går sæ varm heile tia! ka som kan vær galt egentli? e dt før my kompresjon? eller e dt nåkka anna?! nån som veit ka man bør jøre me blokka etter man har monter turbo? har førsterka topp pakning å sånn men æ tænk på stempel å sånn? nån som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Du bør ha stempler som lager mindre kompresjon. Noe ala G60 kanskje? Har du bare org gti 8v blokk i? Forresten e denne bilen Oransj? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Forresten e denne bilen Oransj? Den du tenker på,har dn gått i Gausdal å på Otta? Motoren er en gti fra ener golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ville fått tak i en g60 motor med ledningsnett. Ellers kan du vel løse problemet nå ved å redusere trykket litt. ( hvor mye trykk kjører du ?? ) Sjekk også tenning - prøv med å vri den litt tilbake. Finnes det noe tillegsdyse ? Eller hvilket innsprut bruker du ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.