tikka Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hvor selger de exenon look park pærer, men blått lys? (det er til ringene i angle eyes). noe slikt lys. nå har jeg slikt lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er det en sentralt plassert pære eller er det mange små pærer? Hvordan blir lyset spredt i ringene forresten? Og en ting til: Er det noe tøft å ha slike magiske ringer rundt hovedlyspæren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tror jeg har 2 eller 3 pærer i hver ring på mine.. Er vel W5W (glassokkel)-pærer som står i mine vertfall. Så får lete etter hvite/blå slike pærer. Og ja, det er mye penere enn originalt å ha ringer i lyktene. Skiller seg mer ut, selv om flere og flere får seg angel/devis-eyes-lykter.. Men ganske enkel måte å skille ut de originale mot de stylede bilene i trafikken når man kjører.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tenkte mer på slike runde gummiringer du setter rundt pæra i hovedlyset, så lyser den av seg selv etter at du slokker lyset. Finnes i blå og gult, koster vel rundt 30 kroner eller no på biltema. Noen som har sett det og vet om det er noe tøft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg