PsychoPat Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Nei nei. Men slik tolket jeg det. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvem forhandler forresten blaupunkt forsterkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bilradioen i kr.sand har dem iallefall. Velocity og den vanlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Bilradioen i kr.sand har dem iallefall. Velocity og den vanlige bilradioen har LITE velocity da.. spurt i 2 år.. evt må det bestilles. dem har 2 og 4 kanaleren i gt serien. thats it ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei. Tenkte å ha et blaupunkt anlegg i bilen når jeg er ferdig med den, så er det den blaupunkt reklamen med de to bamsene osv. De høyttalerene der skulle jeg hatt tak i. Har ikke sett dem til salgs noen plass, så lurte på om noen her visste noe. På forhånd takk :) hei. ikke sett denne tråden før, men om du går inn på http://www.blaupunkt.no får du opp komplett info, bilder og kan laste ned prisfil. finner du noe du liker kan du f.eks sende meg en pm, og jeg kan sjekke opp om det er mulig med litt bedre pris osv ;) Har hatt blaupunkt høyttalere. mange forskjellige faktisk. ville lagt til et par kroner ekstra og kjøpt i velocity serien istedet.. Er "by blaupunkt" det og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 bilradioen har LITE velocity da.. spurt i 2 år.. evt må det bestilles. dem har 2 og 4 kanaleren i gt serien. thats it ;) Var der i går, og da var det en del der.. Og GT serien er vel strengt tatt ikke Velocity, det er vel vanlig Blaupunkt. hadde en GTA250 ? før, ikke noe velocity i den leia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, jeg var der også i forrige uke, hadde dem akkurat fått inn endel velocity og endel nye spillere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det er nok denne http://www.blaupunkt.no/7606345000_main.asp Suben som er på reklamen, ellers så må jeg si att BP er ikke så værst. Har hørt ett par biler med BP, syns det låt bra jeg, men var ikke montert i så vibrerende hattehylle som reklamen. Du kan jo bare ta kontakt, og høre hvor du kan kjøpe. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Var der i går, og da var det en del der.. Og GT serien er vel strengt tatt ikke Velocity, det er vel vanlig Blaupunkt. hadde en GTA250 ? før, ikke noe velocity i den leia. da fikk dem vel inn fredag eller i går ;) mast litt på dem om å ta inn,selv om jeg byttet til kicker selv for 2 uker siden, spent å sannenlikne.. Mente de hadde vanlig blaupunkt forsterkere da, og lite velocirt. missforstå meg rett ;) ;) Toppers å ha en butikk der dem selger og ikke må bestille før man ser osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jobben er reg. som forhandler så visste sef at gta250 ikke er velocity :) Men til trådstarter så kan du jo ringe bilradiospes her i kr.sand og snakke med chris eller keko, så får du super service :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nor Radio har Blaupunkt og Velocity på lager til gunstige priser! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nor Radio har Blaupunkt og Velocity på lager til gunstige priser! Mvh Pål knall! da kan vi legge den tvilen på hylla. var innom bilradioen her ;) fått gjennom forslaget mitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg