Gå til innhold

Prøveskilt på en lørdagsmorgen

Ranger emnet

Vegz

Anbefalte innlegg

Hei!

Saken er den at vi har gått til innkjøp av en russebil, dvs vi skal hente den i morgen. Men de som eier russebilen nå, har levert inn skiltene.

Er det noen som vet hvordan man kan skaffe et prøveskilt på en lørdagsmorgen?

Tenkte at jeg kanskje kunne ringe rundt til diverse bilforretninger, verksteder o.l å høre. Men er det et visst håp i å få låne der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøh!! lån skilter fra naboen å drit i syninga:respect funker det da!!

lovli damndamn neppe!

Ca like lovlig som slik han gjør det nå, dvs å låne årsprøveskilter fra noen som har dette.

Om de krasjer, og forsikringsselskapet ser at det er en russebil som har krasja på forsikringa til f.eks Møller sine prøveskilter, så tror jeg det ringer en bjelle.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca like lovlig som slik han gjør det nå, dvs å låne årsprøveskilter fra noen som har dette.

Om de krasjer, og forsikringsselskapet ser at det er en russebil som har krasja på forsikringa til f.eks Møller sine prøveskilter, så tror jeg det ringer en bjelle.. :)

Såvidt meg bekjent er ikke det noe problem så lenge han kan vise til en korrekt utfylt kjøreseddel. :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøh!! lån skilter fra naboen å drit i syninga:respect funker det da!!

lovli damndamn neppe! men ska man dikteres fra allt myndihetan sier å jør så blir man sittanes i soffan i det lange løp.

syns æ så en biltilsyn som var tatt i nakken for nå bilgreier.

var ikke meningen å stjele tråden:cool:

Kjempesmart-betale på et regresskrav fra russetida til en blir 50, skikkelig lur du!:pisser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleie jo kje ver problem å få leie fra bensinstasjoner heller... samme ka dag det er!

Siden når har bensinstasjoner "leid" ut prøvekjennemerker...?

Skal du bruke prøvekjennemerker som tilhører forhandler etc. så skal også kjøretøyet som disse brukes på stå registert på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når har bensinstasjoner "leid" ut prøvekjennemerker...?

Skal du bruke prøvekjennemerker som tilhører forhandler etc. så skal også kjøretøyet som disse brukes på stå registert på de.

eg og ein kompisgjeng har ivertfall gjort det... var bensinstasjonen som sa det funka.. de fulgte ut papirer for oss og me fikk skiltene...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har absolutt ingen ting å si hvem bilen er registert på så lenge kjøreseddelen er riktig utfyllt...

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider