-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hmm???omegan spoler ut 1 og andre med litt fuktighet bak asfalten.så tror meg funker bra!det hvet du også he he ja da husker detta:) funka det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Det er jo bremsespor :) Er dette en av dine hobbyZ :puke hihi Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hehe, bare kødda jeg. Jo, det er en b23 ja.vanskelig å si hva det er av effekt i den. byggd om bensintilførseln litt å skrudd opp trykket en del. og om motorn er bearbeidet litt fra før vites ikke. men det går helt skapelig. hvis jeg sku gjette så vil jeg tru det er rundt 200hk nå, men usikker. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 På en gasser motor? jeg har en b230k som skal få gjennomgå i sommer, kanskje doh Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hehe, bare kødda jeg. Jo, det er en b23 ja.vanskelig å si hva det er av effekt i den. byggd om bensintilførseln litt å skrudd opp trykket en del. og om motorn er bearbeidet litt fra før vites ikke. men det går helt skapelig. hvis jeg sku gjette så vil jeg tru det er rundt 200hk nå, men usikker. Var ivertfall drit kul lyd i den.. skaffa noen bilder av felgene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hehe, bare kødda jeg. Jo, det er en b23 ja.vanskelig å si hva det er av effekt i den. byggd om bensintilførseln litt å skrudd opp trykket en del. og om motorn er bearbeidet litt fra før vites ikke. men det går helt skapelig. hvis jeg sku gjette så vil jeg tru det er rundt 200hk nå, men usikker. Hørtes ut som det var 400++ ;)ja -volvo850-snakket om et par ekstra dyser ell noe slikt??Pene felger du hadde på den:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hvis mer vil vites om bilen min er det bare å titte på linken under, så står alt jeg har gjort med den. orker ikke bygge en ny tråd her inne.. og ikke vil jeg ødelegge tråden til 850 heller. hehe. har ikke skaffet bilde enda nei. ska ta å plinge han fyren nå, så får jeg se om han kansende meg ett. edit: han skulle sende meg ett bilde av dem imorgen. , men du har 5bolta hjul el? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 ja har 5 bolt.. er det med dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 legger inn ett bildet av volvoene:). har bytta tåkelysene på 850, tålte ikk så mye. og var alt for stoooore... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Bytta pære? eller hvor er de nye lyktene? Er vel de samma du har hatt hele tiden det der :D tenker på og kjøpe meg sånne selv, fordi jeg har mongo amerikanske pærer i mine tåkelys... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 ja bytta de syns de ble for store og traff snø kanten ett par ganger:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 ja har 5 bolt.. er det med dekk? jepp, 2bra og 2 dårlig. men alle tålte en sesong til visstnok. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har du ikke bilde av de nye?? eller hvorfor la du ut et bilde av de gamle?=P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jepp, 2bra og 2 dårlig. men alle tålte en sesong til visstnok. ok det er bra:). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har du ikke bilde av de nye?? eller hvorfor la du ut et bilde av de gamle?=P sånn fant bilde med de nye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg