-850- Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Frontfanger??? HAdde gjort seg på den grønne kjerra di :) ja driver å titter etter det, men skal en tur til sverige å shoppe litt så får se hva jeg finnerhappyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 huff den erebuni-stylinga er fæl... ta å høgge den banebilen å bruke den til donorbil da vøtt, hehe. ska jo bar ha 390t for den el no sånt... he he ja blir litt for drøyt, hadde vært digg er vel ca 300hk tror jeg, hadde funka det:) og det er uten turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kansje han godeste Kentsor donerer bort R felgene han har på 2førtin til deg;) går jo til en god sak :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Er 280 hk i den stasjonsvogna, og det er 2 liter uten turbo... det er sykt :) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Flott 5 sylindra SugeMotor det:) Lyden i den er vel til og bli våt i buksa av! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jævli fyn lyd i volvo 5'rn... hvis du husker lilla v70 fra ås omegamannen... 240hk i den... går bra å jævli fyn lyd med det optiflowfilteret... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 ja husker den:)ja ble bra lyd i den med filtret osv. men har han gjort noe mer med den ?har ikke hørt noe i det siste om den? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 er kun optimalisering i motor (chip, filter osv.) og lakkerte felger.. akkurat nå står den med knust drivledd... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kansje han godeste Kentsor donerer bort R felgene han har på 2førtin til deg;) går jo til en god sak :) jaha:fingers: ... lol.. men kan jo selge dem for en rimelig pris.... har så lyst på 19" hehehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jaha:fingers: ... lol.. men kan jo selge dem for en rimelig pris.... har så lyst på 19" hehehe og prisen er?? he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 5 tusen for så du kjørte og ødela de på noen stygge kanter i strømstad hehe :) neida bare tulla.Men du kentsor,kjenner du Bobo?jeg så bilen din parkert ved tines ved siden av bilen til bobo.Sierra med transit turbo motor:)den gikk når jeg kjørte om kapp med han :( kjørte forbi meg:( hehemen det var så vidt hehe vi hadde vel rundt 200 i slutten av strekka. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 5 tusen for så du kjørte og ødela de på noen stygge kanter i strømstad hehe :) neida bare tulla.Men du kentsor,kjenner du Bobo?jeg så bilen din parkert ved tines ved siden av bilen til bobo.Sierra med transit turbo motor:)den gikk når jeg kjørte om kapp med han :( kjørte forbi meg:( hehemen det var så vidt hehe vi hadde vel rundt 200 i slutten av strekka. joa, bobis er kompisen min. hvis du ser i tråden min under her så ser du at det er han og erik som hjelper meg med motoren. hatt noen fartsetapper vi også, hehe. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 og prisen er?? he he ska ha 12 for dem. og nei, tar ikke 740 i innbytte. dem 17tommera er forresten solgt. så vet du det. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 er kun optimalisering i motor (chip, filter osv.) og lakkerte felger.. akkurat nå står den med knust drivledd... volvo 850 er kjent for at drivleddene blir fort ødelagt:(, måtte bytte mine, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hadde aldri noen problemer med mine. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg