Omegamannen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Husker veien helt utmerket ;) Men vi må nok satse med og dra til tidligt, Ved 10 tiden på fredag hadde vært bra :) bruker 1 time ditt. Men ta deg fri på fredag da.jeg har fri på fredag ;) mmmmm MAnPoWer skaffer ikke så mye jobb nei Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 schmell på noen v70fangere! det passer vel det? fra den første v70'n... fins jo mnange fete fangere til v70'n Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 passer ikke rett på det nei... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Da har jeg vært å rægga rundt i sverige i hele dag, var ingen som hadde noen deler til 850ien:( bare en haug til 740.... så det ble bare litt små ting til bilen:) Og har bestillt sport dempere som kommer neste uke, tror det blir bra. Noen som vet hvor mye jeg trenger å kappe fjæra foran for at den skal bli lik bak?? Har 40mmsenke fjærer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 synd vi ikke fant noe fangere :( men kast opp noen bilder av tingene du har kjøpt til bilen :)!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Bilde av Leif katten til -volvo850- Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 klarte du ikke finne fangere? helt utrolig. var du i arvika da el? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Vi var i begge bilskrotene i arvika,ingen av de hadde noe til nyere type 850:( men vi fikk oss en liten road trip da:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 hmmmm, mysifistisk... fløyt av dem når jeg var der. og da hadde jeg jo allerede kjøpt, grrr. hehe.r fronten koster jo ikke mer enn 4 lapper ny i sverige. og bakfangern ga jeg 1000 for hos høgger i norge. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=110842 Fant noen felger til deg. lakkerer dem vite eller noe??? billige 2800kr for 4 felger. 17 tum Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ja var dumt det der, var sikker på at jeg skulle finne noe. men fikk bare nei har ikk noe:(, Men blir vel en tur til snart : ). Nja kanskje det omegamannen, du digger jo de jeg har nå he he ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 åfysh hehe ;) fjern flagget ditt på panseret Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 må si du har en pen bil -volvo850- liker det du har gjort med den ! er også på utkikk etter r fangere , ser det er ikke det letteste bytte på markede :P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Skal det bli noe motorgreier i denne kjerra``? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 laffekake: for deg som allerede har den nye typen fangere, så er det bare å kjøpe underdelen for 2lapper på volvo da. brukte r-fangere er det langt imellom ass... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg