kenterik Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 jo, orginalt med hvite blinklys. satt på usa/klarglass blinkers på min. med en 2pola pære. kjøpte på realcar Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 " sportsluftfilter med Ombyggings sats til Volvo 850. " må vel være åpent filter når han skriver :"med ombyggningsats". og går an å ta vare på mailaddr hans, og gi ett skambud på tinga som ikke blir auksjonert bort.. v70 dørhåndtak hadde han oxo... det er nam nam for en 850 mann.. hehe beklager leste ikke så nøye :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 jo, orginalt med hvite blinklys. satt på usa/klarglass blinkers på min. med en 2pola pære. kjøpte på realcar du må få prøvd å grave fram noen bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hvor mye satset du og få filtret for med brakketen? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hvor mye satset du og få filtret for med brakketen? hvor mye da? hk ikke mye. penger 500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 penger hehe. det er vel mest lyd kansje ikke så mye hester hehe:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ja og ser bedre ut enn den boksen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ja og ser bedre ut enn den boksen:) Næmen du har jo lakket boksen i så fin farge jo hehe:puke Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 få slenge inn ett bilde av motor rommet ditt da:puke he he ble litt kult så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Å fett er det militær eller? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Å fett er det militær eller? hæ!!!!:hvaskjera sier bare opel folk jeg he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hæ!!!!:hvaskjera sier bare opel folk jeg he he what?hehe Nei.herrugud .luft filterboksen ser jo ut som tribal dritten du hadde på framskjermene.men er godt du har fjerna de klistermerkene:):boxers Kan ikke vi bare mekke en brakket til deg?ikke så vanskligt det:)så kaster vi på et powerfilter så blir detta bedre så kan vi bygge noen vegger osv. så det får kald luft:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 he he du digga det jo;) har lagt inn bud så får se. tror jeg må ha baklyktene og håndtakene også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Skal du legge inn bud på det også?nå er det snart lønn :) digg as! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 har lagt bud på baklyktene og filteret:) håper jeg vinner he he må bare legge inn ett bilde som omegamannen tok:) så lav ut;) også et bilde av mitt andre prosjekt:) he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg