Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet

-850-

Anbefalte innlegg

har lagt bud på baklyktene og filteret:) håper jeg vinner he he

må bare legge inn ett bilde som omegamannen tok:)

show_image_stream.php?bid=41049008&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=41049005&dx=580&dy=435

så lav ut;)

også et bilde av mitt andre prosjekt:) he he

show_image_stream.php?bid=41049009&dx=580&dy=435

Håper du vinner:)lykke til med det andre prosjektet:)hehe

Og bildene ble jo litt fete;)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du må få prøvd å grave fram noen bilder:)

har bilder av bilen i ett kamera her, men det er ett sånn gammalt filmrullkamera. hakke rota meg til å fremkalle filmen enda. må vel kjappe meg litt mens enda den teknologien blir brukt... hehe

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sikkelig strøken ut. hvordan motor hadde du i den?

men tror jeg må skaffe meg ny motor:( har begynt å bruke mye olje. skal bytte olja til noe bedre å se om det hjelper men

skal sjekke litt rundt om jeg finner en t5 motor, noen som vet om om det er vanskelig å ta med fra sverige ell er det bare å prøve å kjøre igjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sikkelig strøken ut. hvordan motor hadde du i den?

men tror jeg må skaffe meg ny motor:( har begynt å bruke mye olje. skal bytte olja til noe bedre å se om det hjelper men

skal sjekke litt rundt om jeg finner en t5 motor, noen som vet om om det er vanskelig å ta med fra sverige ell er det bare å prøve å kjøre igjennom?

Bare og smugle over det:)trenger vel ikke og betale moms og toll på deler?korekt meg hvis jeg tar feil.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ett bilde av bilen. litt dårlig kvalitet, men men

index.php?act=Attach&type=post&id=69403

dette ble riktignok tatt før jeg lakkerte m3 speila og satt på r-vingen.

var bare looket på bilen som var r. under panseret satt det en vanlig 10vent 2,5liter.

grunnen til at jeg solgte den å kjøpte 142 var at økonomien var litt trange en stund, også fikk jeg ett bra bud på bilen, så da ble det bare sånn. sku egentlig kjøpe meg en standard 240 da, men klarte ikke motstå den svarte 142n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok titta på det på brl i sverige var ikk så dyrt heller men viste ikk om det passa så bra. men gjorde det? så du bytta ikk til nyere front lys?

vet ikk helt om jeg skal kjøpe sånne el org, har sett det på noen men passer ikk alle syns jeg. 850lampe2.jpg doh

syns dem lampene der er dritøffe, men du må ikke ha dem som er blanke inni, men dem som er svarte inni. ser mye kulere ut. setter du på dem, så må du bytte lista under lampa. da kan du kjøpe sånn list uten hull til lyktevaskere på bcb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider