Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 har lagt bud på baklyktene og filteret:) håper jeg vinner he he må bare legge inn ett bilde som omegamannen tok:) så lav ut;) også et bilde av mitt andre prosjekt:) he he Håper du vinner:)lykke til med det andre prosjektet:)hehe Og bildene ble jo litt fete;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 du må få prøvd å grave fram noen bilder:) har bilder av bilen i ett kamera her, men det er ett sånn gammalt filmrullkamera. hakke rota meg til å fremkalle filmen enda. må vel kjappe meg litt mens enda den teknologien blir brukt... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 ja tror du ikke har så god tid he he. løp å fremmkall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Er det bilde av 240 du er ute etter her et av bilen Og her er et av eiern Kenstor og bilen til Venstre Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 he he har sett den da. tenkte på 850ien jeg;) lånte ett bilde jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 savner den bilen ass.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 savner den bilen ass.... hvorfor bytta du den til en 240? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 så sikkelig strøken ut. hvordan motor hadde du i den? men tror jeg må skaffe meg ny motor:( har begynt å bruke mye olje. skal bytte olja til noe bedre å se om det hjelper men skal sjekke litt rundt om jeg finner en t5 motor, noen som vet om om det er vanskelig å ta med fra sverige ell er det bare å prøve å kjøre igjennom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 så sikkelig strøken ut. hvordan motor hadde du i den? men tror jeg må skaffe meg ny motor:( har begynt å bruke mye olje. skal bytte olja til noe bedre å se om det hjelper men skal sjekke litt rundt om jeg finner en t5 motor, noen som vet om om det er vanskelig å ta med fra sverige ell er det bare å prøve å kjøre igjennom? Bare og smugle over det:)trenger vel ikke og betale moms og toll på deler?korekt meg hvis jeg tar feil. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 fant ett bilde av bilen. litt dårlig kvalitet, men men dette ble riktignok tatt før jeg lakkerte m3 speila og satt på r-vingen. var bare looket på bilen som var r. under panseret satt det en vanlig 10vent 2,5liter. grunnen til at jeg solgte den å kjøpte 142 var at økonomien var litt trange en stund, også fikk jeg ett bra bud på bilen, så da ble det bare sånn. sku egentlig kjøpe meg en standard 240 da, men klarte ikke motstå den svarte 142n... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 var fin denna:) bare håper min blir like kul he he. passa det fint med m3 speila? har ikke sett de på 850 før. lyktene foran er de den nye mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 er ikke orginale m3 speil da, men kopier fra realcar. kjøpte adapterplater så de passet bra ja. nei, det er dem gamletypen frontlys på det bildet, men med usa blinklys. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ok titta på det på brl i sverige var ikk så dyrt heller men viste ikk om det passa så bra. men gjorde det? så du bytta ikk til nyere front lys? vet ikk helt om jeg skal kjøpe sånne el org, har sett det på noen men passer ikk alle syns jeg. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ok titta på det på brl i sverige var ikk så dyrt heller men viste ikk om det passa så bra. men gjorde det? så du bytta ikk til nyere front lys? vet ikk helt om jeg skal kjøpe sånne el org, har sett det på noen men passer ikk alle syns jeg. doh syns dem lampene der er dritøffe, men du må ikke ha dem som er blanke inni, men dem som er svarte inni. ser mye kulere ut. setter du på dem, så må du bytte lista under lampa. da kan du kjøpe sånn list uten hull til lyktevaskere på bcb. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ja blir de svarte tror jeg, hvis jeg skal ha. må ha felger og fangere først. bare håper bak lyktene blir mine:) he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg