Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet


-850-

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

billig er ikke alltid bra vettu...

bare få samla alt av deler du skal lakke og ikke drive å del-lakke hele tiden, for det blir dyrt..

 

 

Ja DET var det jeg mente også.samla alle deler og send inn det alt til lakkering inklusive bilen. jo den lakkeringen som jeg skaffer er bra!Lakkerern er flink.han har lakkert i over 25 år da begynner man og få litt erfaring:)

 

med nye lykter osv kommer det til og bli bra!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja blir en stund til det tror jeg. må skaffe alle delene først vettu:)

driver å titter etter r spoiler noen som vet om en til salgs?????

 

jeg kjøpte r-vinge-kopi hos bcb i sin tid. kosta 2lapper. trur den koster 4 på volvo. men klarer deg vel med den du har intill videre vel? felger og fangere er viktigere vøtt.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja DET var det jeg mente også.samla alle deler og send inn det alt til lakkering inklusive bilen. jo den lakkeringen som jeg skaffer er bra!Lakkerern er flink.han har lakkert i over 25 år da begynner man og få litt erfaring:)

 

med nye lykter osv kommer det til og bli bra!

 

hvor mye skulle han ha for hele bilen din a? står den til lakk nå ell?

hvem er det du bruker egentlig?

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye skulle han ha for hele bilen din a? står den til lakk nå ell?

hvem er det du bruker egentlig?

 

jeg bruker jørgens bilpleie på alnabru.nei den står ikke til lakk ennå.Jeg gjør grunnarbeidet selv så lakkerer han den.5tusen.jeg må også demontere lys,lister osv.

 

Så fort jeg har 5 tusen extra og er ferdig med grunnarbeidet så skal den inn,alt er vel klar innen 2 til 1 måned håper jeg:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår