Opelmaffian Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Doris, din feite ku! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 savner noen updates nå.. regner med at nye baklys osv er på plass???? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 det kommer:) har betalt for alt og skal komme før helga.. tror det blir bra:) har bare drivi å gjor bilen klar for eu-kontroll skal vises i morgen, og forstillings kontroll pga senkesettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 har du senkinga stående i vognkort? det koster 550kr(det jeg betalte) får å få det inn i vognkortet Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Glemte en ting... Hva me'ræ sjæl!? ________________________ Doris 4 life Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 følgte vel med tuv godkjenning på senkesettet.så det ligger i vognkortet,det holder.trenger ikke og få det skrevet inn i vognkortet :)gleder meg til vi monterer lysa,filter osv.:jail Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Får håpe det går bra på EU kontroll! min gikk igjennom sist uten en eneste annmerkning;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Får håpe det går bra på EU kontroll! min gikk igjennom sist uten en eneste annmerkning;) skryt skryt seff går det bra med 850;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 he he nei gikk ikke så bra. bremser ikk på det ene bak hjulet, bensin slangen gnissa inntil noe. men skal prøve å fikse det i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 følgte vel med tuv godkjenning på senkesettet.så det ligger i vognkortet,det holder.trenger ikke og få det skrevet inn i vognkortet :)gleder meg til vi monterer lysa,filter osv.:jail Det må desverre stå i vognkortet... Og det koster penger... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 har bytta bak nå, tar foran i morgen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 har bytta bak nå, tar foran i morgen. :) du glemte noe(fiksa grillen ,fiksa bensin slangen og jeg kjørte disel toget serena!;) åå gleder meg til lykter osv,kommer! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 he he takk omegamannen glemte det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 så går det når du heter Jason og er fra lammBERTsèter. Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 følgte vel med tuv godkjenning på senkesettet.så det ligger i vognkortet,det holder.trenger ikke og få det skrevet inn i vognkortet :)gleder meg til vi monterer lysa,filter osv.:jail fei! alle modifikasjoner på bil skal dokumenterses i vognkortet. den tuv-godkjenninga holder bare for å få godkjent settet inn i vognkortet, ikke langs veien... kanskje enklere å slippe unna, men skal egentlig få mangelapp uansett... SKJER DET NO PÅ 850'N ELL?????? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg