Omegamannen Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 bildene funker ikke_-:( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 bildene funker ikke_-:( vet er litt mongo, er noe feil med siden men kansje det kommer seG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 :) da får legge ut noen bilder av hva jeg håper vi kan få volvon til og se ut om noen måneder:) Se på den fuel railen a!! PIPe arts selger grenrør fant jeg intercooler til 850 og v70MÅTT (mm) Höjd Bredd Djup 410 575 40 410 575 50 410 575 62 Måtten anger cellpaket exkl. tank. abs styreboksen din fant den på e-bay til 200 euro :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Ser ingen fuel rail jeg:deng Hvordan er de nye kalipperen?! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 de funka fint de:) måtte kappe røret og lage ny flens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ble drit fint det her!!!! 97- baklykter gjorde susen! kan du ikke fortelle folket og legge ut litt pic. over jobben vi gjorde i kveld og natt,,hmmmmmmmmm sliten Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 har vert litt tull med siden som bildene er på men skal funke..legger inn noen bilder da jeg bytta baklyktene til nye typen, jeg syns ivertfall det så mye bedre ut her driver jeg å skrur av de gamle og tata:) bestemte meg også for å ta av spoileren, syns den er for stor byttet til green kon filter ble mye tøffere lyd enn med sport innsats også fikk jeg dørhandtak fra v70/s70 uten nøkkel hull:) her er dørhåndtakene pusset og lakkert:) monteres i morgen og bytting av gull callipere på begge sider bak:) de gamle, måtte kutte røret da mutteren satt noe inn i helve.. fant en fanger som jeg skal prøve å montere. hva syns? har begynt å til passe front fanger, skal bytte til nye mod fanger så da tenkte jeg kanskje jeg kan prøve å mekke noe kult utifra den gamle:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 godt å bli kvitt tørkestativet bakpå. og pent med de nye baklysa. den fangern der er altfor kort til at det kan bli pent, hva er den egentlig til? ska ikke lakke kanalskjørta dine når du har framme sprayboksen endag a? forresten sjekka under dem for rust? det er ingen dum ide serru.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hvorfor ikke bytt til nytype front og monter r-fanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 fordi custom er tøffere...;) og det kommer! :popcorn Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 det er fanger fra Peugeot.. jo skal bytte til ny type front,bak og lister , det var derfor jeg tenkte å se om jeg kunne fikse på denna. må få lakkert kanalskjørta men tror det ikke blir fint med boks. dør håndtakene passa mye bedre:) men det som er litt dumt nå er at jeg må lokke og låse bak he he, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 det meste blir jo ikke fint med boksspray da.. hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 ja vet. så tror jeg kulern til jeg har fått fangerene og listene så tar jeg alt sammen vet du om noen som ikke skal ha alt for mye for lakkeringa el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Lakker hele bilen samme sted som meg:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 trenger ikke hel lakkering. bare fangere og sideskjørt hvor mye tror du han tar for det a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg