Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 trenger ikke hel lakkering. bare fangere og sideskjørt hvor mye tror du han tar for det a? faen du veit jo prisen han tar for hellakering,og gamle volvoen har lakkskader,så jeg hadde påkostet meg en hellakering,tror ikke du vil angre på det Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 gammel? skropelen da ny? he he. hadde såklart vært digg med hellakkering men syns ikk lakken er så ille, har ikke rust jeg vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 nei det er vel digg med galvanisert homo bil hehe:)skropelen ruster og har seg:)skal vi se den er jo 10 år i år:)burdag har den:)ta og legg bildene av fangeren vi custom lagde:)ble lav i rtynnet as helt rått! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, han kalte min gammel også.. selv om våres biler ser 10år yngre ut enn hans... doh Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, han kalte min gammel også.. selv om våres biler ser 10år yngre ut enn hans... doh Da får vel jeg sitere Martin Luther king til ditt forsvar "I HAVE A DREAM" ps du trenger en hellakkering du også med forden.se på de ripene på siden og steinspruten er jo helt jævlig på forden den også Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 he he tror alle trenger hellakkering. hadde vært digg hvis lakken var 100% støken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 yup, syntes han skal snakke for seg selv, og ikke for oss.... tror han er litt sjalu på oss:well Ingen av dere på jobb idag eller?!?! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ;) Uber feit den costum lagde fron leppa fanger vi lagde på 850 ;) hehe synes vi var flinke jeg.selv om det bare var "prøve fanger" ;)Ble kansje litt lav i trynet ? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 yup, syntes han skal snakke for seg selv, og ikke for oss.... tror han er litt sjalu på oss:well Ingen av dere på jobb idag eller?!?! okey sjalu på deg ??etter min mening så ser lakken din nesten jævligere ut en min. og ja alle 3 trenger en hel lakkering Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 som sagt før så skulle jeg prøve å mekke noe på den fangeren. så prøvde å sette på Peugeot fanger. må si takk for hjelpen med og tilpasse og pusse:) chris i singlett spraya fort over :) her montert he he og omegamannen mente jeg måtte ta meg en tur i ski for å teste den, skrapa noe synnsykt:) men slapp av denna skal av etterpå, skulle bare forske litt med den gamle fangeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 så jo skikkelig funksjonelt t.... lol. du får høre med ncc om dem trenger veiskrape.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 så jo skikkelig funksjonelt t.... lol. du får høre med ncc om dem trenger veiskrape.... ;) hehe Da må jeg komme med den triste nyheten at front fangern er tatt av.-volvo850- ble litt lei av og skrape ny asfalt :( men men dette var bare en test,synes det ble litt bad jeg hehe;)blir bedre når R fanger OSv, kommer Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 så jo skikkelig funksjonelt t.... lol. du får høre med ncc om dem trenger veiskrape.... he he visste du ikke ville like den he he men nei detta var ikke noe for volvoen nei:) har sjekka litt rundt om den nye typen front fange men er ikke lett å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 "håper kentsor liker den eller så vil jeg ikke ha den" hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 hehe ble du sur nå? Bare tulla med deg søtnos :) blir sikkert nice med solgardinen vi putter opp i bakruten.?Limosine preg på den.clean og nice Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg