Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet

-850-

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, han kalte min gammel også.. selv om våres biler ser 10år yngre ut enn hans... doh

Da får vel jeg sitere Martin Luther king til ditt forsvar "I HAVE A DREAM"

ps du trenger en hellakkering du også med forden.se på de ripene på siden og steinspruten er jo helt jævlig på forden den også

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yup, syntes han skal snakke for seg selv, og ikke for oss.... tror han er litt sjalu på oss:well

Ingen av dere på jobb idag eller?!?!

okey sjalu på deg ??etter min mening så ser lakken din nesten jævligere ut en min.

og ja alle 3 trenger en hel lakkering

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt før så skulle jeg prøve å mekke noe på den fangeren. så prøvde å sette på Peugeot fanger.

må si takk for hjelpen med og tilpasse og pusse:)

chris i singlett

show_image_stream.php?bid=42483816&dx=580&dy=435

spraya fort over :)

show_image_stream.php?bid=42483820&dx=580&dy=435

her montert he he

show_image_stream.php?bid=42483887&dx=580&dy=435

og omegamannen mente jeg måtte ta meg en tur i ski for å teste den, skrapa noe synnsykt:)

show_image_stream.php?bid=42483912&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=42483879&dx=580&dy=435

men slapp av denna skal av etterpå, skulle bare forske litt med den gamle fangeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jo skikkelig funksjonelt t.... lol. du får høre med ncc om dem trenger veiskrape....

;) hehe Da må jeg komme med den triste nyheten at front fangern er tatt av.-volvo850- ble litt lei av og skrape ny asfalt :( men men dette var bare en test,synes det ble litt bad jeg hehe;)blir bedre når R fanger OSv, kommer

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider