Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 det trokke jeg ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 greit volvomannen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ;)hihi du trodde jo en volvo p1800 var en renualt når vi så den.haha lurer på hvem som kan mest om volvo her jeg haha.så på flekken at den var en volvo klassiker som kom rullende ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 upps sorry er ikk helt inn i de gamle bilene...ha ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hehe :)det går bra nu,kompis det går bra nu,penger rullar frem som det ska, Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 p1800 er jo selveste helgenen bilen... har en dvd med med volvos historie fra 1927 til nå, trur du trenger å låne den jeg..... hehe. har du automat? nedtur! bytt kasse hvis du setter i turbomotor... ikke kult med poppoff og automat ass.. haha. kjøpe felga mine forresten? selges nå for 9.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 nei det går bra, får holde meg til 850:) ja har automat, er jo bare harry med popp off he he neida skal seff ha det:) men hørt det funker fint med automat også. har vært å titta på felgene allerede, må bare få skrapt sammen litt cash:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Bytt dem med 740 haha.. så får han enda mer svensk volvo historie :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hvem felger har du vært å titta på? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Bytt dem med 740 haha.. så får han enda mer svensk volvo historie :D hehe er nok ikke verdt så mye:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hvem felger har du vært å titta på? dine. her på bilforumet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 kan du være inntressert a? kan sikkert ordne med noen delbetalinger osv hvis du forventer inn noen penger snart.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 :) perfekt!slå til på delebetaling passer jo perfekt! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 :) perfekt!slå til på delebetaling passer jo perfekt! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 ja er inntressert:pray. men må se hvor mye jeg får skrapa sammen, får penger den 25. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg