Omegamannen Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Betal så mye du kan vær måned da. :) 2 tusen i måneden?nå kommer jo masse ferie penger snart;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 se her http://bilforumet.net/showthread.php?t=119656 Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Lenge siden hørte noe her! så ut som du kosa deg i omegan på road trip i dag:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 he he var fin tur det:) men har enda ikk finni hoggere:( hva skjer med trut munnen ha ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 he he var fin tur det:) men har enda ikk finni hoggere:( hva skjer med trut munnen ha ha:) Så jo du tok bilde:) må gjo gjøre seg litt til for kamera:) :puke Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 var skjer med at feite doris ligger baki omegan'a? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 he he var fin tur det:) men har enda ikk finni hoggere:( hva skjer med trut munnen ha ha:) leiter du etter høggere med mye volvo deler må du dra til arvika... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Der har de masse deler til volvo? er det langt inn i sverige? og du har vel ikk fått solgt felgene ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Eller Karlstad ville jeg tro også.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Arvika, vi kjører gjennom truckfors den veien vettu :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Der har de masse deler til volvo? er det langt inn i sverige?og du har vel ikk fått solgt felgene ??? hadde ihvertfall mange nyere 850'er når jeg var der. ligger ved siden av en lastebilhøgger som heter rackstads bil og deler eller no.. er usikker på om det er samme bedrift som driver med personbiler der. nei, har ikke solgt felga. mange som ringer å er inntreserte, men bare pratmakere hittil. nesten plagsomt igrunn.. hehe ska du/dere på rudskogen imorgen? er kjøring der fra 16-21... for det meste volvoer... (trur jeg) hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ok det er bra, da burde jeg finne masse ting til bilen:) må nok vente til jeg får ferie pengene... seff skal jeg på ruudskogen:) blir bra det tror jeg.. masse volvoer det liker vi :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 seff skal "jeg" på rudsogen?? okey...hmm Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 sorry må vel ta med omegamannen:) vet du digger volvo he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg