Probe GT Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Men da er du klar med Volvoen 1. Juli på sommertreffet på Ingierstrand da eller? :thumb Virker som det kommer å bli store greier! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 kommer jeg vettu:) håper det blir bra.. gnukka mye på proben nå el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 blir'e tur assa? mr omegamannen rekker vel treffet akkuratt å tror jeg! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har da fått litt tid å gnukke på den ja, ser vel det i tråden dens :thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Ok... hvem har planer om og dra fra vår side da ? m'm Regner med at vi alle tar følge fra ski, kjører kolonne derfra til ingiern... og tar følge med folk som kommer fra østfold og sånt...? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hei. vet du om noen høggere i sverige som har mye volvodeler? som ikke er så langt unna grensa? trenger litt stæsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Dra til arvika er ikk så langt, har hørt at de har masse til 850 der. Må se å komme meg ditt snart trenger litt stæsj jeg og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hørte her i gården at du hadde fått på litt mere dekaler på 850? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 He he ja:) Testa å teipe litt på fangeren var så grå, syns det så mye nyere ut jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Takk for besøket ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ser på fangerne at de er klare for utskiftning når de er så grå.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ja vet de ser gamle ut. Skal prøve å få tatt meg en tur denna uka. Var dumt det med felgene:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Må si det ble stor forskjell da du fikset fangerne.... men et lite tips, prøvd å bruke sånn fintsandpapir for å rubbe den litt opp og sett de så inn med sånn gummi fornyer? Du fortalte jo meg engang at den var for fin og blank for at den tok feste, da tror jeg det hjelper å rubbe det litt opp så det får feste!:thumb Hva tror du? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Er bare og bytte de. De er så fæle uansett. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hjalp litt med den teipen, men Må nok skaffe den nye typen fangere og lister, tror jeg tar bort henger festet også. så omegamannen er du burde huske veien ass:iconsm he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg