Opelmaffian Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 bilder bilder bilder bilder bilder bilder Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 :eek: Hørte rykter om noe utrivlig! ALT bra med kjerra?? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 fy faan. dårlig gjort ass! ikke mye pent gjort. Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 og vi andre her skal være uvitende ell? ka har skjedd??? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Parkerte bilen i byen på lørdags kvelden, men da jeg skulle dra på søndag så så jeg at bilen sto ca 5 meter lengere opp i en oppoverbakke enn jeg hadde parkert dagen før, titta bak på bilen og så var ikk noe lapp på ruta og ingen hadde sett noe.. var hvite striper.. må ha truffet veldig hart fordi den stod i P og det var en oppoverbakke.. Tror dekket tok mesteparten av sammen støtet. skal prøve å slå ut bulkene å se om det kan sparkles.. den nye bakfangeren fikk også stygge riper + at den ble bøyd inn litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 dytta 5meter på stive hjul? hmm, overdriver ikke litt nå ell? ser ikke så ille ut egentlig da, men bildene ljuger kanskje littegrann. kjipt når sånn som detta skjer... alltid vært jævlig skeptisk til å parkere i byen uansett hva jeg har kjørt.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 nei er sant. parkete ved siden av en port og når jeg skulle dra så stod bilen foran porten, flaks at jeg ikk fikk bot for å parkere foran porten.. skal ikke så mye til å dytte bilen i P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 FYFAEN. den skaden er stygg as!og ja jeg er vite på at den bilen ble flytter 4-5 meter! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Har fått banket den ut litt nå så ser ikk så ille ut.. men irriterende ...... bilde av bilen :) bytta parklys pærene til blåe long life pærer men den ene gikk etter en uke så bytta tilbake til de gamle:chairshot og ja merke på panseret er tatt bort;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hehe vet om en som er gla ang. merket på panseret...! Bra det du har skrevet lenger opp der; Sitat: bytta parklys pærene til blåe long life pærer men den ene gikk etter en uke så bytta tilbake til de gamle long life, jaja hvis en uke er long life... hehe Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Synd at merket begynnte og løsne, likte det egentlig jeg. Angående de pærene, fy fader for noe jallamøkk:iconsm Hei... jeg står jo bak deg jo..:): hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Fått gjort noe mer med kjerra snart? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Går treigt med updater nå:iconsm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har ikke gjort så mye, bare litt små ting. venter på penger:): Jeg og Evo500 fikk tatt noen bilder i dag:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 :hello: Hva driver du på med her da??????? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg