Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Første prioritet er vel felger? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 vet ikk enda he he vanskelig å bestemme seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 var enormt med type en 850er. og kanskje en 10 type to. men det var jo ifjor sommer da. sats på look før felger a.. dem felga du har duger vel en sommer.... mye stasj du kan se etter. orginal solgardin til bakruta, innstegslister osv osv. det største og enkleste forandring syns jeg ble baklysa på min. det hjelper myyyyye.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg hadde kjøpt in felger først så Lykter og front fanger bak fanger.men ikke skift spoilern din til orginal T spoiler.når du får nye fangere og lys kommer den til og smelte in fint§!tror jeg ivertfall :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ja tror jeg kulern litt med felger da. er jo ikk så ille de jeg har, nå får du skjerpe deg omegamannen he he. men da blir det tur sit sverige snart. skal ta bilder he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ja tror jeg kulern litt med felger da. er jo ikk så ille de jeg har, nå får du skjerpe deg omegamannen he he. men da blir det tur sit sverige snart. skal ta bilder he he ikke sikkle på alle turbomotora der nede da.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hadde vært digg det og, men har akuratt byttet motor tenkte på å putte inn t5 men hørte det var mye dill med ledinger og hjernen så kulern litt med det tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hadde vært digg det og, men har akuratt byttet motor tenkte på å putte inn t5 men hørte det var mye dill med ledinger og hjernen så kulern litt med det tror jeg. hvis du sørger for å få tak i en motor av samme årsmodell er det visst likt ledningsnett.... uten at jeg kan gå helt god for den påstanden. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 skader ikke å sjekke litt når jeg er der:) kanskje de har noe som passer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ja de hadde masse.bare og ringe meg vettu :) PS.Bare tar igjen ;)Og ingen likte nye felga på bilen min :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 du ja he he, hæ hvor har du lagt dem ut a? finner ikke noen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 på min prosjekt tread:( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 syns det ble bra jeg;) men da blir det tur til hggern i sverige snart, bare håper jeg finner det jeg skal ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ja det blir vel den 25/4?Hva skal du se etterpå høggern?lykter fangere, Tenk om du finner R felger der hehe:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 trur jegvet om orginale v70r felger til 5lapper.. hvis du er inntr i det... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg