Probe GT Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Dette motor rommet blir virkelig clean og strøkent! Du må jo ha noe som lyser opp dette her da;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 he he takk:) innsuget kommer seg nå.. er bare litt pussing igjen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 irettesett meg hvis jeg tar feil, men skulle ikke det innsuget bli ferdig på en uke a?? hihi, tar du mitt når du er ferdig med ditt? haha Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe ting tar tid, men det blir bra! tror noen skal begynne på innsuget på omegan snart hehe! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 anger2 nei tokk litt lengere tid enn planlagt var probe gt som har fiksa det meste. Takker så mye probe:usa: he he. har dukka opp litt mere ting på bilen som må fiskes så tar det først .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hva har skjedd her? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 er så vansklig å forklare vi tar det på msn din dust he he Har bestillt forskjerm i dag skulle komme i morgen.. så da ser det ut til at det blir hel lakkering.. må fikse skaden bak også:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 :thumb Blir bra detta, tror vi skal få på litt glasfiber støp jeg, letta strids vogna di litt... hører rykter om at den virkelig er på hugget disse dager...:hello: hehe Kanskje få breddet den litt forran og, det trenger du jo og, tror den hadde blitt rå lekker! Blir gøy å få ferdig innsuget, skal bli gøy å se om vi merker noen effekt forbedring etter å polere det innvendig og:thumb kanskje jeg skal bytte bruker navn til krom mannen. omega mannen *host *host* neida=p Innsuget blir virkelig lekkert, får vann i munnen merklig nok, når jeg ser bildene du tok.. får lyst å bare låse igjen kontoret her å spasere rett hjemover å polere ferdig hehe, ses etterpå! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 he he nei tror det blir å slenge på en ny en :). innsuget er ferdig nå.. skal se om jeg får satt det på i morgen,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Har du ikke bilder av det ferdig polert? Har du det, eller ligger det her i gården? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har det nå takke være deg:)... tok den med. Her sitter jeg å polerer mens Evo 500 ser litt rart på meg likte ikke det blikket helt he he.. begynner å se mycket snygt ut:) sånn var den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Sitter og ser litt rart på deg. Trodde det var bare homofile som hadde piercing i øyebrynnet :) haha Begynner og se veldigt bra ut nå!:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 you love it;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Blir så nydlig det her! Nå er det vel bare fin pussen igjen, eller ble du ferdig igår? Også teiper vi den opp og gjør den klar inni ?:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er ikke helt ferdig enda:) Måtte ta bilde for å se forskjellen ser mye bedre ut da;) er litt mørkt bilde,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg