Laffekake Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 blir gromt med de felgene... du må dekal trimme litt ;) gjør seg litt også ! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ja tror det blir smooth:) skal prøve å få satt på noen dekk til uka. neste på shopping lista må bli lykter men vet ikke hvilken type eller tror kanskje jeg går for de svarte, Legger også inn et bilde med sæther ræsing omegan : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 legg inn det bilde du har av bilen som profil bilde så bra ut ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Han bytter jo hele tiden.. hehe få opp noe updates her nå a... dette er jo bare vindu shopping.... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Bilde av bilen min :) Så søtt, gå for de med svart innfatning helt klart, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ja blir vel det tror jeg.. slutt å mas a probe he he :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ja, svart innfatning uten tvil.. krom blir for "lexus".. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ja, svart innfatning uten tvil.. krom blir for "lexus".. Må si meg ening den, Lekus preg over dette chrom greiene. Får håpe får tak i noe vinterdekk til bbs felga snart! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 tror ikke det blir vinter dekk på de, sparer de til sommern;) Har fått fiksa ferdig grillen og måtte bare teste hvordan felga ville se ut på bilen.. Lyktene skal bli sendt denna uka, så kommer vel i posten neste uke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 :watchout Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 oi... gromme felger. men åssen innpress er det på dem og bredde? hva har dem sitti på før? ser litt for bredt ut på bilde der... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 :) er ET35. og 8.5toms skal gå fint det, håper jeg.. kjøpte de av TurboKnut her på bilforumet. passet ikke bilen hans, vet ikke hvilken bil det var. Og ja probe skal få på innsuget men må ta siste polish;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 hadde et38 og 8tomm bredde på bilen min, så da skulle vel det der være mulig det også, men så litt drastisk ut på bilde syns jeg. ska du ha bilen like lav som du har nå kan du bare plukke ut innerskjermene med engang, hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 hadde et38 og 8tomm bredde på bilen min, så da skulle vel det der være mulig det også, men så litt drastisk ut på bilde syns jeg. ska du ha bilen like lav som du har nå kan du bare plukke ut innerskjermene med engang, hehe he he skraper litt nå i full sving. så blir vel til at jeg bytter fjærer igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Vi prøver først med senken du har nå. Du plukker ikke ut innerskjernmene! tenk hvor mye møkk du får oppi der, rust rust rust,, æsjj! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg