-850- Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ja det blir vel den 25/4?Hva skal du se etterpå høggern?lykter fangere, Tenk om du finner R felger der hehe:)[/quote ja lykter kommer først, hvis jeg hadde finni det så hadde det vært helt topp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 trur jegvet om orginale v70r felger til 5lapper.. hvis du er inntr i det... hmm er det de med mange eiker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 :pics Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ja ja bilder kommer men må shoppe inn litt ting til bilen først:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har du 2prosjekt tråder nå eller?jerkoff Kunne ikke tenkt deg og prøve og modde litt med glassfiber på en annen orginal grill som kanskje finnes på skroten da? Det hadde vært artig! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 har bare denna.. nææ tror det ikk blir så bra. hadde kanskje vært fett å testa det. er detta noe du skal prøve på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 heheh, aner ikke hva jeg finner på ettervært med min prosjekt tråd.. men har litt ideer i hue, men som jeg ikke deler med resten av bilforumet heelt ennå;) :boxers Den som intet våger, intet vinner ! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 har du fargekoden på den grønnfargen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hmm er det de med mange eiker? nei fem eika. antrasitt grå. skal prøve å få tak i ett bilde av dem. Idag var det ihvertfall deg og omega som jeg møtte i ski.. vet ikke hva den omegaen prøvde på, men det ula i noen hjul, haha Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hva jeg prøvde på???hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 ja hadde vært bra. ja var det, han ble litt irritert pga det skrapa sånn tror det var stein mellom skiva og klossen ell noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 har du fargekoden på den grønnfargen? 606 Classic green Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 stemmer det:) Pen lyd i 240`n da:) Hvor mye effekt er det i den?blokka tipper jeg vel er en B23? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hva jeg prøvde på???hehe spinne. men funka dårligt he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hmm???omegan spoler ut 1 og andre med litt fuktighet bak asfalten.så tror meg funker bra!det hvet du også Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg