Omegamannen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Synd at real car er noe piss og leverer feil lykter, men sort hadde blitt penere , hadde gått igjen i grill,fangere, osv, men Chrom lysa var 12 ganger penere en de gamle! Når du kjører bak meg nå, ser det jo ut som jeg har en 2003- S60 bak meg ell noe ;) Nice,, Hvilken garasje står du og skrur i der?hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 takk:) den fangeren skal kastes så fort som mulig;) har montert øyelokkene , syns det ble kult jeg. skal prøve ¨legge inn bilder med de på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 høres bra ut, må se kordan det tar seg ut... så skal jeg få de på så fort som mulig ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 her er noen bilder men ble tatt med mobilen så er ikke så brae.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 aaaah.. ikke dumt det der... må vel finne meg en plass å gjøre det.. festet du med dobbelsidig teip ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 :watchout Hva bruker du her for og få den blank ser veldig bra ut. Ps: bilen ser velig bra ut :D . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 se på denna linken:) er dritt arbeid men bir kjempe fint... http://bilforumet.net/showthread.php?t=143961 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 se på denna linken:) er dritt arbeid men bir kjempe fint...http://bilforumet.net/showthread.php?t=143961 Kjøpte du det på clas ohlson. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ja. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ja. Ok utrolig at man kan få det så blangt brukte du poler pasta også. Har du planer om og style opp hele bilen da med ful styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Diskre stylling, ja må bruke poleringspasta , finnes 3 forsjellige typer i det settet du får på clas o. fungerer veldigt bra Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Diskre stylling, ja må bruke poleringspasta , finnes 3 forsjellige typer i det settet du får på clas o. fungerer veldigt bra Ok. Ok godt og vite har ikke vert borti sånt før takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 må skaffe meg noe andre fangere og skjørt men har ikke bestemt meg for hvem enda? er bare ¨pusse som faen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ok godt at jeg ikke er aleine om og prøve og line frem i jungelen av felger men jeg roer meg lit til varen når nye modeler komer og di begyner med lit salg. Regner med det at man må puse til man er så lei at boset er ner :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ops leste vis lit feil her nei når det gjelder styling er det ikke let og velge er jo noe man forhåpentlig vis bare kjøper en gang til bilen så er ikke let og vanskelig og skile ut di som er dårlig tilpaset, jeg har ikke komt så langt men komer den dagen også får jeg håpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg