Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet

-850-

Anbefalte innlegg

Nei det er du ikke, da kan jeg lakkere de store tingene da vettu :) Har litt erfaring hva som er bra, har jo lakket Omegan 3 ganger nå, (ble kansje ikke så bra) men har litt erfaring av eksmepel panser osv, Vi får kjøpe oss et partytelt, skjermer og fangere er ikke noe prob, men panser er litt stort det er sant.

Og du må skaffe nå fellali logo nye da!!passer grønnfargen på bilen bra, og nå synes jeg det har begynnt og passe og være litt kult, kansje jeg bestiler en til B ;)

he he nei vil sende det bort;) jørgen skal sikkert ikke ha så mye. seff må jeg ha ny elg;)

takker for bildene prob:)

er ikke rart jeg har vondt i ryggen he he

laff:

frontstykke, kr 800

>> >> - front lykter, blinklys, side blinklys, kr 2000,-

>> >> - panser, kr 2200

>> >> - grill, kr 700

>> >> - skjermer, kr 1500,-

>> >> - støtfanger forand m/alluminium ramme, kr 2000,-

ser nå at jeg skulle fått med alliminiums ramma men den fikk jeg ikke... hmm. får sende e-mail. ble litt billigere med at samlet da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja er enig der , også har du de med litt mer fancy parklys type santa fe :)

såg en v70r i dag med type "orginal klarglass" vist æ kan kalle dæm det , hålt på å kjøre av veien så pen var bilen med de :D

hva betalte du for alle delene hos bil design ?

har hørt nettopp på tilbud selv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er enig der , også har du de med litt mer fancy parklys type santa fe :)

såg en v70r i dag med type "orginal klarglass" vist æ kan kalle dæm det , hålt på å kjøre av veien så pen var bilen med de :D

hva betalte du for alle delene hos bil design ?

har hørt nettopp på tilbud selv !

ja de orinale er drit fine, men tror de koster mye mer:(

fikk alt for 7900. venter bare på plata til lysene, skulle sende de seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider