Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet

-850-

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg virkligt til du får på delene, (slipper jeg og være flau når jeg kjører med deg lengre) HAHAA WEEEEEIIIIIIIIIIIIIII!overtrøttt haha

hæ har du noe å kjøre med?? 3 opler og ingen av de er kjørbare he he :jackinbox: ...

driver å pusser enda på fangeren, er dritt lei pussing så har fiksa noe annet på bilen imens:) noen som ser hva?` og nei det er ikke neon lys under bilen;)

show_image_stream.php?bid=71581458&dx=588&dy=443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har jeg begynt å slipe ned bilen, skal være ferdig om 2 uker:)

har bare panser i gjen på s70 fronten men masse igjen på bilen:(

Begynte på døra men fant ut at det er lettere å skru av døra å pusse :)show_image_stream.php?bid=73504546&dx=588&dy=443

Sæthern hjelper med pussinga:)

show_image_stream.php?bid=73504561&dx=588&dy=443

også fikk jeg bytta dempere å fjærer

show_image_stream.php?bid=73504566&dx=588&dy=443

show_image_stream.php?bid=73504571&dx=588&dy=443

show_image_stream.php?bid=73504578&dx=588&dy=443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når kommer x70 fronten på ?

den kommer:) har parkert volvoen nå. så den får stå mens jeg pusser på den. skal levere bilen til lakkering den 30. men har ikke hørt noe fra bildesign om lykt holderene eller aliminiums ramma til fangren så det irriterer meg litt,,,, trenger de delene for å få på s70 fronten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei, sorry for spm, det står sikkert i tråden men klarer ikke finne og lete gjennom 50 sider:P men den grillen, hvor har du fått tak i den ?

Og fett prosjekt forresten:D kunne tenkt meg å gjordt noe i den duren med 850 min, men har ikke tid og ork til å gjennomføre en lakkering på nytt enda:P nok på 240' jeg en gang hadde:D

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider