Sæther Racing Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Gleder meg virkligt til du får på delene, (slipper jeg og være flau når jeg kjører med deg lengre) HAHAA WEEEEEIIIIIIIIIIIIIII!overtrøttt haha Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Gleder meg virkligt til du får på delene, (slipper jeg og være flau når jeg kjører med deg lengre) HAHAA WEEEEEIIIIIIIIIIIIIII!overtrøttt haha hæ har du noe å kjøre med?? 3 opler og ingen av de er kjørbare he he :jackinbox: ... driver å pusser enda på fangeren, er dritt lei pussing så har fiksa noe annet på bilen imens:) noen som ser hva?` og nei det er ikke neon lys under bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 DRIT lekker eksos! Passet bak fangern å alt du har satt på. Nå må du bare få lakket restene av delene.... ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 DRIT lekker eksos! Passet bak fangern å alt du har satt på. Nå må du bare få lakket restene av delene.... ? Takker:) ja skal prøve å få slipt ned bilen i ferien nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Da har jeg begynt å slipe ned bilen, skal være ferdig om 2 uker:) har bare panser i gjen på s70 fronten men masse igjen på bilen:( Begynte på døra men fant ut at det er lettere å skru av døra å pusse :) Sæthern hjelper med pussinga:) også fikk jeg bytta dempere å fjærer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 når kommer x70 fronten på ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 når kommer x70 fronten på ? den kommer:) har parkert volvoen nå. så den får stå mens jeg pusser på den. skal levere bilen til lakkering den 30. men har ikke hørt noe fra bildesign om lykt holderene eller aliminiums ramma til fangren så det irriterer meg litt,,,, trenger de delene for å få på s70 fronten, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Da er bilen ferdig pusset ned og blir hentet av viking i morgen for å kjøre den til lakkering:) her med s70 panseret her er bilen jeg kjører mens jeg fikser volvon:) har kjøpt nye skilter også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 *glede oss* skal du selge noen av gamle deler ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 *glede oss*skal du selge noen av gamle deler ? blir vel bare klarglass lyktene å selge. var hos lakkeren i dag, måtte vente til torsdag men bilen skal være lakkert til neste uke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Kommer til å bli helt supert dette! nå gleder jeg virkligt til å se 870 i levene live Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Selv om jeg er nesten på nordpolen så følger jeg med her vettu;) hva skjer med lakken egentlig, mer utsettelse? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Blir lakkert nå..skal være klar i løpet av neste uke, :) Så blir det montering :) montering er gøy når alt er nylakkert og flott, husker jeg koste meg når jeg gjorde det sist, så da skal han få ekstra hjelp. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hei, sorry for spm, det står sikkert i tråden men klarer ikke finne og lete gjennom 50 sider:P men den grillen, hvor har du fått tak i den ? Og fett prosjekt forresten:D kunne tenkt meg å gjordt noe i den duren med 850 min, men har ikke tid og ork til å gjennomføre en lakkering på nytt enda:P nok på 240' jeg en gang hadde:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 ja skal bli lakkert til uka nå:) Gleder meg:) Scb: det er orginal grillen som jeg lakka svart inni og satte på nye typen emblem, takk:) skal ikke ha klarglass på bilen da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg