Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet

-850-

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Biloppretter / klargjører etter lakkering takk ;) Faen minn meg på at jeg skal ta med kamerat neste gang, ser jo helt jævligt ut med mobilkamera, henter ikke fram glans eller farge noe særligt!

Mye respons fra folk her gidt?!!

PS hører noe om dYnAbell jeg??? bildeR?:ratatatat

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sæther: takk:) ja må få låne kameraet ditt en dag;) skal ta noen bilder av anlegget også.

Fiat råner: takk:) nja sånn ca. har blitt litt de 3 årene jeg har hatt den nå. men lakkeringa og s70 fronten kom på 21tusen. så er det fanger, eksos, håndtak, spoiler, lykter,anlegg, koni og sikkert noe mer jeg ikke kommer på:) uff he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vanvttig rå 850/870 du har.

Vurderer å bestille xenon for å ha i nærlysa, men er litt usikker på hvilken styrke har du? Det ser ut som at du har 6000K i nærlysa dine. Hvordan "funker" det? Er det bra nokk lys? Ser grådig tøft ut.

PS: Har nettopp kjøpt meg en 850 94mod. Har gått bare 83,000:cheers:

Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no

Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil)

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det vel bare å bestille xenon da:thumb

Volvo er jo utrolig solide biler da, så de går nokk til til eieren stuper.

Vurderte Toyota Celica før jeg handlet Volvo'en, men valgte Volvo'en på grunn av at det er en skikkelig "traktor".

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med ledningsnettet ved omgjøring til xenon nærlys? Har hørt av en onkel at det orginale ledningsnettet er kraftig underdimensjonert for xenon..... Noen av dere som har merket noe til det?

RIP: Trond Kirkvåg..

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med ledningsnettet ved omgjøring til xenon nærlys? Har hørt av en onkel at det orginale ledningsnettet er kraftig underdimensjonert for xenon..... Noen av dere som har merket noe til det?

RIP: Trond Kirkvåg..

Er vel akkurat i tennøyeblikket de kan være litt underdimensjonert. Kan oppleve at ei pære ikke tenner, løser seg somregel ved å bare skru av og på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider