-850- Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Da har jeg vasket bilen og gått over med Meguiar voks ble kjempe fornøyd med resultatet,med hjelp fra bliklargjører sæther da;) så nå er den klar til å hvile i vinter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Biloppretter / klargjører etter lakkering takk ;) Faen minn meg på at jeg skal ta med kamerat neste gang, ser jo helt jævligt ut med mobilkamera, henter ikke fram glans eller farge noe særligt! Mye respons fra folk her gidt?!! PS hører noe om dYnAbell jeg??? bildeR?:ratatatat Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 blei knall detta -volvo850- har du noe prisoverslag på hvor mye herligheten har kommet på? Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 sæther: takk:) ja må få låne kameraet ditt en dag;) skal ta noen bilder av anlegget også. Fiat råner: takk:) nja sånn ca. har blitt litt de 3 årene jeg har hatt den nå. men lakkeringa og s70 fronten kom på 21tusen. så er det fanger, eksos, håndtak, spoiler, lykter,anlegg, koni og sikkert noe mer jeg ikke kommer på:) uff he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 jaja, er vell ikke så ille det. du har trossalt noe som ikke alle andre har. hehe Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hei! Vanvttig rå 850/870 du har. Vurderer å bestille xenon for å ha i nærlysa, men er litt usikker på hvilken styrke har du? Det ser ut som at du har 6000K i nærlysa dine. Hvordan "funker" det? Er det bra nokk lys? Ser grådig tøft ut. PS: Har nettopp kjøpt meg en 850 94mod. Har gått bare 83,000:cheers: Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Dille: Takk:) xenon lysa funker kjempe bra og lyser myye bedre. jeg har 8000k. Grattis ny bil:) du får lage en tråd om den da. 83000 var da ikke mye for en 850. min har gått 450000 he he ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Ok, da er det vel bare å bestille xenon da:thumb Volvo er jo utrolig solide biler da, så de går nokk til til eieren stuper. Vurderte Toyota Celica før jeg handlet Volvo'en, men valgte Volvo'en på grunn av at det er en skikkelig "traktor". Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 volvo er solide biler ja:) ikke ett dumt valg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Bilen hadde nok stupt den og, du skal ta motor bytte for 2 gang snart, og du har jo byttet hver eneste lille del i hele bilen, merkes ikke at den har gått nesten 500 000km.. men men, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 såklart må man bytte slite deler:P svakheten i motorene har vært åndinga så får prøve å følge med og rense;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Nesten gått 500.000 sier litt om bilen og;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hvordan er det med ledningsnettet ved omgjøring til xenon nærlys? Har hørt av en onkel at det orginale ledningsnettet er kraftig underdimensjonert for xenon..... Noen av dere som har merket noe til det? RIP: Trond Kirkvåg.. Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 er vel standar tykkelse på ledningene. har funka supert på min:) Du får slenge på klarglass lykter også da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Hvordan er det med ledningsnettet ved omgjøring til xenon nærlys? Har hørt av en onkel at det orginale ledningsnettet er kraftig underdimensjonert for xenon..... Noen av dere som har merket noe til det? RIP: Trond Kirkvåg.. Er vel akkurat i tennøyeblikket de kan være litt underdimensjonert. Kan oppleve at ei pære ikke tenner, løser seg somregel ved å bare skru av og på igjen. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg