kenterik Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 så jo kjempe fin ut denna:)hvordan motor er det`? er vel ikke lenge til du råner rundt i ski med btcc dekor da? hehe, er bare en vanlig kjip 2,5l 10v detta også, og det forblir det nok også. er som sagt i tvil om btcc dekoren, men hadde vært morro, hehe. fet eksos du hadde bygd deg nå a.. ble pent. mangler v-motor for å forsvare dobble utblås nå da. går for 3"jt med ett utblås selv. hadde det på den røde, og det ble dritkul lyd ihvertfall. hente deg t5 delebil nå el? følger med litt på blocket for morro skyld. mye billige turbobiler. leste jeg noe om 60mm senkesett her inne? hvem fabrikat var det og hvor kjøpte du det? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 10v funker jo fint til bruksbil da:) ja blir litt feil med doble utblås men har alltid hatt lyst på det. nei driver å titter på blocket jeg og;) hender det kommer noen billige turbobiler der men de er alltid så langt borte. ja har fått 60mm senkefjærer forran men har ikke montert dem enda, tenkte jeg skal godkjenne 40mm først. Bestillte fra chassit.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 takker:) hehe ja sæther er ikke lett å stoppe deg når du har fått på deg den trange arbeidsdressen:P haha :) takk jeg hvet jeg er litt søt i den dukenukem Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Dette har vært noe for deg: Volvo 850 T5,226 hk,ny bes,skt,svart S70,billig Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Takk dille!! den drar vi og kjøper eller hva? perfekt, manuel kasse og en haug av ting og tang!??? mitt i blinken! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Og ikke minst billi:cool: Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Oi:) denn var ikke så dyr. hadde passa meg perfekt;) må prøve å skrape inn litt chash da, har gått litt mye i julen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Klarer du og få spart opp, send mail , hver litt rask nå, prisen var bra derfor går den nok fort, så få fingern ut av rassen og den andre av kukken og ring og send mail whatever! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Håhå, holt! denne kan du ikke gå glipp av!!! får faen meg alt på et sølvfat du:ratatatat Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ja helt enig bror dette er jo perfekt manuel kasse delskin inntriøret du hadde lyst på så kan du jo selge resten av bilen i deler, dører osv, fangern der får du jo 4000kr for? Drar til helga allrede, skulle gjerne hjelpt deg med de siste kronene , men får ikke lønn før 9. :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 med lav kilometer og greier ... ikke hver dag man får slike tilbud !!! :P tjener sikker lett inn penga på deler ! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 ja, den bilen virka nesten for billig spørr du meg.. nesten så man sku maksa kredittkortet å dratt å sett på den... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Skal vi dra i morgen? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Kjipt det her da.. Säljes av Osman men men han osman klarte jo hvertfall og skrive bra svensk Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Kjipt det her da.. Säljes av Osman men men han osman klarte jo hvertfall og skrive bra svensk Haha, man vet jo aldri.:roll: Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg