Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet


-850-

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha:P da har snille sæther vært hos lakkern å henta tinga mine:) bare å få slengt det på nå.

men noen som vet hvilket lim som er best? tenkte å bruke rute lim men det stivner ikke helt.

 

show_image_stream.php?bid=90628645&dx=588&dy=443

 

Hums, prøvd kontruksjons lim? Tar litt tid før det tørker men når det først gjør det sitter det som pokker, å du kan bygge masse på det... tror det er noe lignene dem bruker da dem limer karosseri deler.. (vel å merke ikke bærende deler) :P

 

Biltema har sikkert no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Kleb og tett fra wurth, den funka bra;)

 

show_image_stream.php?bid=90958284&dx=588&dy=443

 

show_image_stream.php?bid=90958281&dx=588&dy=443

show_image_stream.php?bid=90958272&dx=588&dy=443

show_image_stream.php?bid=90958265&dx=588&dy=443

show_image_stream.php?bid=90958667&dx=588&dy=443

Vet ikke helt hva jeg syns med lakkert baklys men jeg får la den sitte litt til å se:P måtte kjøre en liten tur i stad men da jeg skulle ta kick down så begynte automaten å hakke noe jævelig og lampa begynte å blinke så da var det bare å snu igjen hehe, tar ikke noen sjanse med den da jeg tror den har gått over 450000:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) Jeg har sett det "live" nå og må si det ser jævligt bra ut! Spesielt, og lysa ligner litt på bh- med passe gode fine pupper ;) Selg pegouten og kjøpt manuel kasse og t5. Delebil fra sverige, så skrur vi over hele forstillinga, og godkjenner den.,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår