kenterik Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hva i granskauen.. skal ikke lakke hele midtdelen? så ikke bra ut i det hele tatt!!!! Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hahah har en til overs så må jo se hvordan det blir:P skal sende tak vinga til lakkering snart så da tar jeg den i samme slengen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ........................................når kommer takken? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Bynn å grin :) Men ang. den lakkeringa, WTF!?? Du gjør den jo bare om til gammel type 850 og enda verre ved å gjøre det :S Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 tusen millioner takk sæther du er kjempe flink;) nuss :P hehe, og joo skal lakkere baklampa så får jeg se om jeg liker det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 hadde heller sett det som lurere å ha en reservedel, enn å ødelegge den.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 fært til sutring da:P hehe den var knekt i 2, hvor er tråden om 850 din da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 haha, Revervedel kentsor??, såne dritt deler er jo opprive i ski, på en hvit volvo sedan jeg har sett. tror det kan bli bra, men jeg er litt i mot det jeg også men er jo bare og skifte da, men i dag ble takvinga og lykegreia levert til lakkering :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Haha:P da har snille sæther vært hos lakkern å henta tinga mine:) bare å få slengt det på nå. men noen som vet hvilket lim som er best? tenkte å bruke rute lim men det stivner ikke helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Haha:P da har snille sæther vært hos lakkern å henta tinga mine:) bare å få slengt det på nå. men noen som vet hvilket lim som er best? tenkte å bruke rute lim men det stivner ikke helt. Hums, prøvd kontruksjons lim? Tar litt tid før det tørker men når det først gjør det sitter det som pokker, å du kan bygge masse på det... tror det er noe lignene dem bruker da dem limer karosseri deler.. (vel å merke ikke bærende deler) :P Biltema har sikkert no:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hmm ja det burde vel holde det? skal sjekke litt rundt men biltema tar jeg ikke sjansen på hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Fungerer bra det!!! :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Bruk sikaflex, bare hyggligt pusen, alltid like gøy og bli anngrepet av bikja til lakkerern hehe jævla store shæfer as! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg brukte Kleb og tett fra wurth, den funka bra;) Vet ikke helt hva jeg syns med lakkert baklys men jeg får la den sitte litt til å se:P måtte kjøre en liten tur i stad men da jeg skulle ta kick down så begynte automaten å hakke noe jævelig og lampa begynte å blinke så da var det bare å snu igjen hehe, tar ikke noen sjanse med den da jeg tror den har gått over 450000:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 hehe :) Jeg har sett det "live" nå og må si det ser jævligt bra ut! Spesielt, og lysa ligner litt på bh- med passe gode fine pupper ;) Selg pegouten og kjøpt manuel kasse og t5. Delebil fra sverige, så skrur vi over hele forstillinga, og godkjenner den., Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg