kenterik Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 haha, Revervedel kentsor??, såne dritt deler er jo opprive i ski, på en hvit volvo sedan jeg har sett. feit ikke sant, lol.. føler meg som bondevik i den bilen ass, hehe fært til sutring da:P hehe den var knekt i 2, hvor er tråden om 850 din da??? har ikke gjort en dritt med bilen enn å sette på hvite sideblinkers enda, så ikke stort å slrive i en tråd, hehe. skal ta en kjempemakover til sommern når feriepenga kommer. har kjøpt inn r-front og vinge, mangler senk, felger, frontlamper, lyktesenkere. men det kommer =)=) faen får ikke opp bildene dine her jeg Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 ok:) har ikke sett noen hvit 850 i ski enda? hehe. Hmm bildene skal funke de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 syns ikke den lakkerte bakdelen så no bra ut jeg.. det gjorde forresten ikke det helt feilfarga altfor store klistremerket du har limt på den nesten nylakkerte bilen heller.. fy skam... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 ja skal bytte til bake. ble litt rart ja:P merke skal sitte der litt;) kom med tråd nå, så jeg kan kommentere bilen din hehe. så deg på statiol i ski her en dag. så fin ut den volvon;) jeg kjørte den tøffe Peugeot 106 :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Da har jeg endelig fått meg motor er en 2liter turbo på 211hk, har gått 96000km så er mye igjen;) blir morrsomt å bytte lednings nett da:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogy007 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 å fyyy faen... skjønner ikke ossen folk får det til.. bytte lednings nett er vell et helvette! !:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 hehe ja er litt mange ledninger, men er komplett da med tenningslås, hjerne ja alt. så skal ikke være så vansklig. Har også fått vip leppa mi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Grattis med skikkelig maskin i 870`en! Skal du stappe den oppi påsken? Du må jo blir klart til sommersesongen Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Takker:) skal få plukka ut den gamle motoren i påsken. trenger manuell kasse og litt små ting før jeg putter den oppi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Gratulerer pus, synes ikke ledningsnettet så vanskligt ut jeg, :) håper kan skjøte med den orginale nettet i bilen da :) går vel sikkert ikke, så flaks vi bruker og ha når vi skrur. PS. slutt og herm steinmetz fanger a angry2 Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 åFY og Bilen gikk med T5 motoren"!!!!!helt rått! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Snakker vi Garrett GT30 serie ell? :D Og her er aluminums trykkrørene polert, lekkert ! stolt eier? hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 hehe ;) se så snygg han er :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Hehe Takk for bildene:P Toppen var så flassa så når jeg først var i gang så tokk jeg trykk rørene også:) skal begynne å demontere litt på bilen i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg