-850- Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 jeg skreiv takk takk da:P den var litt tørst ja.. får prøve å skru litt i morgen hvis det ikke regner. den hvite kan du skru på vettu hehe ;) neida men du skrapa røret mitt når du skrudde hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det gjorde jeg ikke din jøde! til helvete med det stygge røret på traktorern faen Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 å fy faen så sjalu :P :oohh God nyhet at du har fått tak i delebil da, du har jo stort sett alt du trenger til fullføre bilen! Hvis du ser unna små dilldall:) Ta ut motoren etter du har demontert det du trenger fra den andre, også send den til lakk i motor rommet.. også har du alt klart da du har bilen tilbake, også smakk så er alt montert;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Da har jeg jeg fått demontert motor og gir kasse fra delbilen. endelig ute:) kassa var litt møkkete så vasket den litt.. Hmm mangler noe:wonder: noen som vet om man må bytte boltene på svinghjulet?? eller kan jeg bruke de på nytt? Og takk for hjelpen sæther brødrene hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 :) bare hyggligt,. kjøp nye bolter, strekkbolter. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 svensk delebil ell? du må si ifra før du kaster den i tilfelle.. er inntr i dørene med speil dørrtrekk og alt.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 tror ikke du er så intressert i dørtrekk haha blå og jævlige, dørene ser meget bra ut på den! rustfrie og fine, svensk delebil. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 snakker om, den er jo strøken ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg savner litt bilder i denne tråden, volvoen har jo at intensskruing i uke nå ;) Skinn og masse godis, fått montert girkasse osv på motor..!!bilder takk! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ta heller se i trådene du legger ut om dem er så mye bedre før du kritiserer andre. :uhhmmwhat?: knoll å tott, mangler litt verktøy men hammeren får man jo løs det meste... hehe Avfetting, og høytrykk vasken hum? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 takker;) har fått skrudd over skinn inntriør og bytta side rute. men skal få skrudd ferdig motoren først nå;) haha trygt lille sæther med hammern:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Er jo trygg med hammern jeg :) hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 dukenukem Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Får oppdatere litt jeg da :) Har da fått ut Tomat kassa og gamle 10v motoren som satt i 870 idag. Så nå er det klart for "Ferrari" Italienske t5 motoren å m56 kassa med alt av nye lagere og ny R lammel og trykkplate, Vi har glemt kamera hver gang, men det gjør vel ikke noe , er jo ingen som komenterer en dritt her, dårlig dette volvo folk . Opel samfunnet vårt er mye finkere til og rose bilbyggerne våres i skyene :) får litt mer motivasjon da. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 motivasjon ja:) klart det, bra jobba, fortsett slik, stå på:) knall:) hehe. dritfin bil da:) litt tøft med 870;) høyglanspoler innsug og topp i samme slengen da:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg