Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet


-850-

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk:)Og takker for hjelpen sæther;) ble noen timer skruing på lørdag og søndag men fikk da ut motoren og gir kassa. neste nå blir å fjerne gamle lednings nett , bytte pedaler , gir stang og lakkere i motor rom. skal prøve å få tatt noen bilder:)

 

orker ikke å polere innsuget på denna motoren, polerte den gamle og det var slitsomt hehe:P

show_image_stream.php?bid=52075625&dx=588&dy=443

 

men toppen og trykk rørene har jeg polert litt da:)

 

file.php?id=466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes jeg skal få lov og bytte til Koni inne og du kan hjelpe meg litt :( Blitt litt mye volvo i det siste, hente i gøteborg skru seg i hjel på dele bil og nå på 870, Så nå synes jeg vi kan bytte til koni og fjærer på omegan, som takk for hjelpen sæther....eller hva? Så kan vi ta volvo etterpå. tar jo maks et par timer og gjøre dette for meg og deg.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke begynnt enda, Omegan slik den er nå ( 2 punkterte dempere bak, så ut som rusthull tvært igjennom dempern, og en punktert foran 2 herpa kyllingbein, tung servo, og ja så har du karroseriet hehe :) Den er så mykk og vingler så jvæligt at den holder på og slå salto i rundkjøringer, har blitt helt jævlig nå med 17 tum også :(

 

fant drømmebilen til holtman, den er grom, høy siklefaktor

 

finn.no - Norges største markedsplass. Annonser for kjøp og salg av nytt og brukt, eller ledige stillinger.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tar med stoler og stolfester og fikser det også, så skal vi ta en tur med senatoren :) det var litt mye jobb med demperne foran, eller ja hehe må borre litt og greier 3mm 6mm og 8mm (noe slikt), i den orginale fjærbeinet for og få skrudd innsatsen inn, og se helje olje oppi fjærbeinet for at det skulle bli stødigt ( hvordan olje? ). Men har ikke fått noe svar enda på hvordan jeg skal få ut den gamle dritten som sitter der

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide du slutter og kjøre rally finnskogen med pegouten så slipper Opel omega power å komme og nøkke deg ut hele tiden. Hva skjedde noen måneder før dette , da endte det i grøfta med pegouten igjen og da måtte omega power trøkke til igjen og skytte det ut av grøfta igjen hehe husker du ?

 

e181ef4741a7753ed5175bb1192204e0.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår