Sæther Racing Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 takker for tipset med den hjemme siden"!" http://www.Agderstyling.no den hadde jo alt til calira og omega jeg trenger:)blir nok snart ny bakrutesenker på omegan hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 PS når var det du ble så prektig at lille taper trynet ditt ikke kunne svare i sin egen tråd`? Chaaaaaaaarlie murhpyyy! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 terkel er i sikklig knipe nå! OT is my specialty:thanks Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 kjeder deg nå:P har ikke skjedd så mye med bilen i siste, står bare å venter på bedre vær:P får ta meg en tur å hjelpe deg med motoren din da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 har fått mekka litt i helg:) satt på 60mm senke fjærer forran, og begynt med bakfangeren som jeg skjøter med en annen fanger og skal sparkle overgang og gjøre den clean:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jeg lurer på en ting, hva var forskjellene mellom T5 (som du godkjente til) og std utgaven av bilen org, tenker på chassi/ bremser Fint å se at noen tar vare på disse bilene;) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 det er større stag i bakstillinga, kraftigere drivknuter og drivaksel, var det jeg fant ut av i volvo bøkene:) bremser er helt likt. og gir kassa da men er vel bare forskjell på utvekslinga, takk takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ok, men benyttet du brukte deler på din, eller kjøpte du nye? Jeg fikk beskjed om både fjørskåler, dempertårn, br kraftforsterker og stag fram og bak, neifaen tenkte jeg, kan ikke stemme, så jeg vet ikke hvor jeg skal prøve jeg. volvo er så sykt vrange med meg:/ Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ja på volvo er det ikke noe hjelp å få. er for 94 og 95 mod den boka jeg har så vet ikke om det er noe forskjell på din? på visninga så sjekka de nesten ikke de tingene jeg hadde bytta det viktigste var papirene på delbilen, svar på søknaden og at motor nr stemte Brukte deler fra del bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Heldig du da=) trenger papirer fra volvo om at chassiet tåler effektøkningen, noe de kun kan bekrefte ved å skrive utdrag fra delekatalogen sin, dryg gjeng, de vil ikke undersøke noe som helst de, ikke kan jeg benytte brukte deler, for da kan de ikke signere på at det er de riktige delene, for jeg må ha signatur på at motorbyttet er utført på riktig måte, med riktige komponenter fra volvo, som jeg må vise til BT ved godkjenning, mens volvo vil ha med BT under den kontrollen. Firkantet system vi har:/ Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 såpass ja: prøv å bestill time til visning å se hva de sier, kan være heldig å møte på en som ikke er helt tulling, de som tok visning på min var kjempe hygglige, hadde akkurat godkjent en ascona men cosworth motor, så syns det er rart hvis ikke din blir det. jeg hadde ikke bilen min hos volvo for visning, de kunne de ikke sa de:? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Den custom bakfanger blir sikkert fin med litt hjelp fra meg :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 hehe takk;) ja du er flink til sparkel og pussing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hehe takk;) ja du er flink til sparkel og pussing Hvilke papirer trengte du fra delebilen? Hvis man kjøper motor fra en bil i sverge, hva trenger man da? :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 trengte vognkort og toll papirer, det vigtigste er at de ser at motorn kommer fra den bilen nr på blokka, og kjøpe kontrakt, bare få tak i så masse papirer du kan om bilen så ser de at det ikke er noe tull;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.