ats22 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 hehe får vel se om det blir noe tilbud;) men detta er tråden til volvoen så slutt med off topic:adolf: http://xenongutta.oppdateringsfabrikken.no midligtidlig side. tilbuden var bra de. får logo til firma til uka som du og sæter kan ha i bak ruta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 hehe får vel se om det blir noe tilbud;) men detta er tråden til volvoen så slutt med off topic:adolf: :ssip: Hvor er takknemligheten for at jeg sitter og finner billige råe biler som du kan ha som bruksbil? http://xenongutta.oppdateringsfabrikken.no midligtidlig side. tilbuden var bra de.får logo til firma til uka som du og sæter kan ha i bak ruta.. HAHA Jeg kommer til og ha noe sånt i bakruta hahaha:hello: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 http://xenongutta.oppdateringsfabrikken.no midligtidlig side. tilbuden var bra de.får logo til firma til uka som du og sæter kan ha i bak ruta.. ha-ha....ha Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Ble litt imponert over den hjemme siden, var jo faktisk veldigt bra :) MEEEEEEEEEEEEEnnn Vi har per dato 5 biler med reklame som går i oslo/akershus med reklame. De har med seg brosjyrer samt utsyrt med våre vare sortimang. Vi legger ut bilder av våre biler og kundbiler Endret Mars 9, 2009 av Sæther Racing Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Da har jeg endelig fått måki fram bile, prøve å få kjørt den inn i helga. satt på sand skuffe på trucken, funka supert å måke med:volvsmile Bak fanger snart ferdig bare gå fort over med 600 så er den klar til lakk fint med truck når jekken har streika:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Ey den er befridt fra snøen :) Prøve bakfanger i morgen da :) har troen på dette Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Har fått fikset litt på volvoen:) bytta foringene i gir overføringene til messin, bytta dump ventil og satt på bsr filter tilpassa skjørte og prøvd bakfanger. satt også på carbon bsr filter og ny dump carbon nye og gamle feste til bakfangeren:P skal prøve å tilpasse eksosen til fangeren i morgen. Min polske hjelper hadde skadet seg litt så prøve å hjelpe han litt:P hmm litt bedre:P der ja:) da sån litt bedre ut:D Takker for hjelpen sæther:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 HAHA :) Så veldigt bra ut. Kaster ut litt bilder jeg knipset også. byttet coupe vifte. BSR Dekal trimming :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 rått 850prosjekt du har;P eller 870...fikk ikke helt med meg hva det var men. likte farge valg og det du har gjort med motor rommet. Sæther Racing må jeg erlig innrøme att virker så en snoodi snodig skrue:P Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 hahahaha.... Blir bra dette holt;) Gleder meg å se den bakfangern lakert:) Fint at du fikk ordnet spoilerne!! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 martinselj: tusen takk:D begynner å bli fornøyd:) ser litt bedre ut oppi der enn den slitene 10ventilern med automat:P hehe lille sæther er litt spesiell ja men flink til å hente værktøy og rydde opp;) hehe store sæther: jeg også:D skal få penger i morgen så prøve å få levert den fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 litt bilder fra helga, polerte litt og bytta hattehylle Møkkete:P hadde svidd seg godt fast ble litt bedre:) gamle hatte hylle tok den nye fra delbilen var blå så lakkerte den svart også satt det sol gardin på den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 God du fikk gjort noe med hatt hylla de. Så litt bedre ut nå. Bilen ble blank og fin, når VI polerte den. Jeg la jo på wax fra cuba eller noe`? Prøve og skru litt i helga da :) Jeg må snekkre sammen eksosen med en lyddemper til og montere noe jeg fikk i posten i dag. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Se hva jeg fant :) 3-4 år siden!! husker du? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Strøkent! Var og hente Holt edition fangern i dag og BCR sidekjørt fra lakkerern i dag, jeg knipset et bilde av bakfangern. :) Ellers er bilen nå endlig EU ok :)!!!!!!!!!!! Så nå er det bare og bestile skilt så skal det kjøres i sommer! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg