Gå til innhold

Dirty: Prosjekt-VW Corrado makeover!

Ranger emnet

Dirty

Anbefalte innlegg

Solgt. men begge fangerne går for 1600. baklykter 300.

Fangeren bak er en Mattig, med skiltutsparring. Ser ut som en originalfanger men er altså ikke det. Kostet meg ca 3 lapper, og montert i august -05..løp & kjøp!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp... en liten update. fikk litt småtteri av deler i dag bare, venter forsatt på de målerne og div som jeg bestilte her for litt siden. har nå fått: ny vannpumpe og reim for å kjøre uten g-lader.. da dette er blitt montert blir g-lader sendt inn til volksport og sjekket der..(garantisak)

stay tuned. god påske:)

IMG_0094.jpg

2000 VW Golf IV GTi

x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liten update etter påska. har ikke fått gjort så mye. men begge dørene er av, ribbet den stort sett utvendig. litt småtteri igjen, som bakluke stereo, osv. Forskjerm på passasjer siden ble tatt av i dag og send med Tazzen for og felle inn luft inntak. ellers så skal bilen bli kjørt opp til lakkeringsverksted for og pusses ned og lakkeres. Farge er bestemt og styling blir bestilt neste uke fra utlandet. gleder megjerkoff .

Fin vårdag da må man ut å knipse litt:)

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0004.jpg

IMG_0005.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0007.jpg

IMG_0008.jpg

2000 VW Golf IV GTi

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... en liten update. fikk litt småtteri av deler i dag bare, venter forsatt på de målerne og div som jeg bestilte her for litt siden. har nå fått: ny vannpumpe og reim for å kjøre uten g-lader.. da dette er blitt montert blir g-lader sendt inn til volksport og sjekket der..(garantisak)

stay tuned. god påske:)

Hvor lang er den reimen der? Hva står det på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reimen er for og kjøre uten g-lader.. noe jeg ikke har bruk for. betaler 10.000 for lakkering. da får jeg stå på lakkverksted og holde på med bilen som å pusse den ned osv. gjør meste parten selv. lakkerer skal gå over bilen før den blir lakkert. blir samme farge med med flakes i.. så trur jeg treffen bra på fargevalg:) noen like styling andre ikke.. heldigvis.

2000 VW Golf IV GTi

x-golf4

x-golf2

x-nissan kingcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider